نقش موثر مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ترویج معارف قرآنی

سازنده با بیان اینکه مسابقات قرآنی «مدهامتان» باعث ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه می شود، گفت: این مسابقات رشد اجتماعی جامعه را به دنبال دارد و باعث می شود تا جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقات کمتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار گیرند.

«محمدعلی سازنده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» طرح خوبی برای شناسایی جوانان و نوجوانان با استعداد در زمینه قرآن کریم است.

 

داور مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ادامه بیان کرد: برگزاری این مسابقات سبب ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به سمت مسجد و قرآن می شود و نباید تنها صرف برگزاری یک مسابقه باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه نفرات برتر مسابقات قرآنی «مدهامتان» باید به گوش همه مردم برسد، افزود: این موضوع باعث می شود تا سایر خانواده ها هم فرزندان خود را به سمت مسابقات قرآنی و مساجد تشویق کنند و نباید اجازه دهیم تا نفرات برتر در مسابقات قرآنی به فراموشی سپرده شوند.

 

سازنده با بیان اینکه همه کارهای دینی باید به صورت قوی اطلاع رسانی شود، افزود: نباید اجازه دهیم که مسابقات قرآنی و سایر فعالیت های دینی در سکوت خبری اجرا شوند و سایر اقشار جامعه از آن بی اطلاع باشند.

 

داور مسابقات قرآنی «مدهامتان» عنوان داشت: به این دلیل که مسابقات قرآنی «مدهامتان» در مساجد برگزار می شود مشاهده می کنیم که از آحاد و اقشار مختلف مردم در این مسابقات حضور دارند و روز به روز کیفیت این مسابقات در حال افزایش است و امیدواریم ادامه داشته باشد.

 

وی در پایان گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» باعث افزایش اُنس با قرآن و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه می شود و رشد اجتماعی جامعه را به دنبال دارد و باعث می شود تا جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقات کمتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار گیرند.

کد خبر 1131439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha