سردار شهید قاسم سلیمانی به دنبال تشکیل حکومت جهانی بود

سردار ظفری با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دنبال تشکیل حکومت جهانی بود ، گفت: توسعه محور مقاومت و تبدیل محور مقاومت به اندیشه جهانی از اهداف سردار بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «سردار مهدی ظفری» در جمع خبرنگاران گفت: حاج قاسم سلیمانی به دنبال تشکیل حکومت جهانی بود و جز به این مهم فکر نمی‌کرد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه هر کس در هر جایگاهی می‌تواند به ترویج اندیشه شهید سلیمانی کمک کند و در این راه جریان‌ساز باشد افزود: تبلور عشق در تفکر شهید سلیمانی باعث شد عاشق‌پروری کند چراکه جریان وجودی شهید سلیمانی عاشقی است.

 

وی تصریح کرد: حاج قاسم یک فرمانده دلاور و شایسته در عرصه امنیت داخلی بود و آرامش را به منطقه شرق و جنوب شرقی ایران برگرداند و خیلی از اشرار منطقه کرمان را به صفوف مردم اضافه کرد.

 

وی با اشاره به اینکه باید به تفکر شهید سلیمانی ارزش دهیم و نگذاریم این تفکر روی زمین بماند مطرح کرد: هرچه جلوتر می‌رویم دشمنی‌ها بیشتر می‌شود و در این عرصه ما بیشتر به نگاه شهید سلیمانی نیاز داریم.

 

سردار ظفری شهید سلیمانی اهل حزب‌بازی نبود و فقط یک انقلابی بود و اگر خبرنگاری امروز درگیر حزب شود دیگر نمی‌تواند حقیقت‌ها را بیان کند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان توضیح داد: اگر روحیه و اندیشه شهید سلیمانی در وجود ما جاری شود تا روزی که زنده‌ایم احساس خستگی نمی‌کنیم و هیچ وقت شهید سلیمانی برنامه‌های سال قبلش مثل امروز نبود.

 

این مقام مسئول توسعه محور مقاومت و تبدیل آن به اندیشه جهانی را از جمله از اندیشه ها و اهداف شهید سلیمانی برشمرد و گفت: اگر درون جامعه روز جهانی مقاومت که روز شهادت شهید سلیمانی است شعله‌ور شود آن وقت می‌توانیم این روز را را سطح جهانی نیز مصوب کنیم.

 

مسوول دبیرخانه هفته مقاومت در استان همدان نیز با بیان اینکه شهید سلیمانی قهرمان ملی و الگوی جهانی بود اظهار کرد: ایشان سرباز وطن برای مردم و دین خود بودند و در تمام عرصه‌ها نقش آفرینی می‌کردند.

 

«هادی آزادی»  بیان کرد: در روز شنبه هفته جاری در جلسه‌ای که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و بیش از ۵۰ دستگاه و یگان انتظامی و نظامی استان برگزار شد و تصمیمات خوبی برای برگزاری مراسمات هفته مقاومت گرفته شد.

 

وی با اعلام اینکه مراسم بزرگداشت هفته مقاومت از 10 تا 16 دی برگزار می‌شود ادامه داد: بیش از 150 عنوان برنامه در قالب تئاتر خیابانی،توزیع بسته های معیشتی به نیابت از شهدای مقاومت، برگزاری مسابقات فرهنگی،هنری، ورزشی، برگزاری همایش شعر سرو پایدار، ساخت مستند حضور حماسی شهید سلیمانی در همدان، برپایی همایش بانوان فاطمی و مقاومت،عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای این مناسبت تدارک دیده شده است.

 

وی همچنین گفت: سخنرانی ائمه جمعه در نمازهای جمعه با موضوع محور مقاومت و شهید سلیمانی، برگزاری همایش "من افتخار می‌کنم" توسط کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان، برگزاری مراسم ویژه شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط سپاه، و مراسمی توسط پایگاه هوایی شهید نوژه با حضور رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و همچنین استانداری نیز برنامه‌ای شاخص تدارک دیده است.

کد خبر 1131440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha