عضویت در هیئت صلح و سازش برای بنده افتخار است/ نقش بزرگان و اعضای هیئت صلح و سازش در استان ستودنی است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه نقش بزرگان و اعضای هیئت صلح و سازش در عرصه های مختلف از جمله مشارکت حداکثری در انتخابات استان را سربلند کرده است، گفت: برای بنده عضویت در هیئت صلح و سازش استان افتخاری بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار نشست با هیئت صلح و سازش استان، اظهار کرد:  از تلاش خالصانه شما که برای امنیت پایدار خانواده ها، طوایف و قبیله ها در استان تلاش می کنید، تشکر می کنم، این کاری فوق‌العاده ارزشمند است و البته نعمتی است که خدا به شما داده و هر کس چنین توفیقی ندارد

 

حجت‌الاسلام « الله نور کریمی تبار» گفت: بنده درک میکنم که چقدر از آبرو و وقتتان مایه می گذارید و آبروی خودتان را هزینه می کنید، بعضی وقتها در برابر نااهلانی قرار می گیرید که نه تنها قدردان شما نیستند، بلکه ممکن است گفته ها و رفتارهای تحقیرآمیزی داشته باشند.

 

وی افزود: تلاش‌های شما نه تنها در بحث صلح و آشتی قتل‌ها مطرح است، بلکه نقش شما بزرگان در زمان انتخابات، استان را سربلند کرد و با کمال افتخار سومین استانی هستیم که مشارکت حداکثری داشتیم.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: در استان ما خیلی جاها تا بزرگان پای کار نیایند دولت نمی تواند بعضی مشکلات را حل کند و این نقش ارزشمندی است که شما دارید.

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت مجموعه صلح و سازش در جهت حل اختلافات خانوادگی از جمله طلاق تاکید کرد و گفت: عضویت در هیئت صلح و سازش استان افتخاری بزرگ است و در این راستا از هیچ کوششی برای همراهی و همگامی با این هیئت دریغ نمی کنم.

 

 

کد خبر 1131445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha