پویش مجازی «یک قدم با سردار دل‌ها» اجرا می شود

پویش فرهنگی و هنری « یک قدم با سردار دل‌ها» به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء بجنورد اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «میلاد قربانی» مدیر کانون پنج تن آل عباء بجنورد با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت آن شهید والا مقام این پویش مجازی فرهنگی و هنری طراحی و اجرا می شود.

 

وی معرفی ابعاد شخصیت بی نظیر شهید سلیمانی با زبان هنر و تولید آثار هنری توسط نوجوانان و فعالان مسجدی را از اهداف این پویش نام برد و گفت: بخش های رقابتی شعر، دلنوشته، عکس، داستان کوتاه و نقاشی برای این پویش درنظر گرفته شده است.

 

قربانی مهلت ارائه آثار را 13 دی ماه جاری، مصادف با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد و گفت: مراسم  بزرگداشت شهادت سردار دلها، نیز همراه با عزاداری و سوگواری ایام شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء بجنورد اعلام کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان های ایتا و واتساپ به شماره 09157686246 ارسال کنند.

 

وی همچنین اجرای طرح تلاوت نور، تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان و تکریم خانواده های شهدا را از برنامه هایی که در دهه اول فاطمیه و ایام سوگواری دخت نبی در این مسجد انجام گرفته، اعلام کرد.

 

 

کد خبر 1131448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha