فتنه ۸۸ هیچ‌ گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد

امام جمعه دهدشت گفت: مسئله فتنه ۸۸ یک مسئله تاریخی است و هیچ‌ گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «علی وحدانی فر» امروز (۶ دی ماه) در نشست کمیته بزرگداشت سالروز ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در دهدشت، اظهار کرد: ۹ دی ماه به برکت بصیرت مردم ، نظام و هدایت های امام انقلابی صورت گرفت که در سده اخیر بی نظیر بود.

 

امام جمعه دهدشت گفت: مردم با تلاش و بصیرت از فتنه‌ های دشمنان عبور کرده و پیرو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماسه ۹ دی را در برابر دشمنان آفریدند و بساط فتنه‌گران را جمع کرده و به حق یوم‌الله و روز بصیرت نام گذاری شده است.

 

حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه از همان ابتدای انقلاب اسلامی توطئه ها آغاز و جنگ ناخواسته بر ملت ایران تحمیل شد، ادامه داد: دشمنان در اتفاقات مهم و حساس ورود کردند که انقلاب را به زانو در بیاورند، اما در هیچ کدام موفق نشدند.

 

وی با اشاره به اینکه با ایمان، حضور به موقع، بصیرت سیاسی و هدایت های رهبری انقلاب به سلامت گذر کردیم، یادآور شد: فتنه ۸۸ به ما ثابت کرد هر کجا مردم ورود کردند می توانند جامعه را بیمه کنند و خواص جامعه علیرغم مجاهدت ها، رفوزه می شوند.

 

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: کسانی که خود سال ها مسئولیت داشته و انتخابات برگزار کرده بودند از طریق همین انتخابات مسئولیت گرفتند؛ «تقلب» را به عنوان اسم رمز فتنه اعلام کردند و به صراحت جمعیت فریاد می زند «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است».

 

حجت الاسلام وحدانی خاطرنشان کرد: ضرورت داشت خواص بیانیه دهند و مردم را به آرامش دعوت کنند، اما ساکت شدند، کسانی که سکوت کردند بیشترین نقش را در فتنه داشتند، غافل از اینکه این مردم، مردم سال ۵۷ هستند.

 

وی افزود: حرکت خودجوش مردمی شکل گرفت و تفکرات غلطی که دشمن به آنها داده بود نقش برآب شد و خروجی توطئه دشمان بصیرت افزایی ملت را به دنبال داشت.

 

امام جمعه دهدشت گفت: مسئله فتنه ۸۸ یک مسئله تاریخی است و هیچ‌ گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست، گفت: جهت برگزاری باشکوه مراسم یادبود دومین سالگرد سپهبد شهید سلیمانی و  ۹ دی ماه هفته بصیرت، ۴۳ عنوان برنامه برگزار خواهد شد.

 

«حمزه محقق زاده» افزود: برنامه های متفاوت و مختلفی برای اجرا در دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پیش بینی شده که با حضور مردم به صورت باشکوه‌ تر برگزار خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه هشتم دی ماه برنامه ویژه ای جهت سالگرد سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش با همکاری پایگاه های بسیج برگزار می شود، گفت: مراسم ۹ دی ماه نیز در حسینیه ثارالله دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه اهمیت حماسه ۹ دی بر کسی پوشیده نیست، گفت: این روز تجلی‌ گر ولایت مداری امت اسلامی به جهان اعلام شد.

 

حجت‌الاسلام «سید محمود حسینی طلب» نهم دی ماه را روزی ماندگار در تاریخی انقلاب اسلامی دانست و افزود: آذین بندی و فضاسازی شهری و ادارات شهرستان برای دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در دستور کار نهادها و ادارات قرار داشته باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی نماد وحدت، عزت، استقلال و بصیرت مردم است، تصریح کرد: مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ما حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را نا امید کردند.

 

حسینی طلب گفت: حماسه نهم دی همیشه زنده است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که ملت ایران تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب حمایت می‌کنند.

کد خبر 1131451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha