همایش بزرگداشت ۹ دی در تبریز برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای برگزاری همایش بزرگداشت ۹ دی در مصلای امام خمینی(ره) تبریز خبر داد.

حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری همایش بزرگداشت ۹ دی خبر داد و اظهار داشت: این همایش روز پنج شنبه نهم دی ماه از ساعت 10 صبح تا 11:30 قبل از ظهر در تالار اجتماعات مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سخنران همایش روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت در تبریز؛ حجت الاسلام محمدحسنی، رئیس محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: فتنه ۸۸ را می توان یکی از پیچیده ترن و گسترده ترین فتنه های سالهای اخیر دانست که با طراحی و برنامه ریزی چندساله نظام استکبار و در رأس آنان آمریکای جنایتکار توسط عوامل خودباخته داخلی اجرا شده بود.

حجت الاسلام اسکندری ادامه داد: این توطئه دشمن پس از ماه ها خرابکاری، هنجارشکنی و توهین به ارزش ها و مقدسات، سرانجام در هشتم و نهم دی ماه سال 1388 با حضور یکپارچه، منسجم و در عین حال عزادار مردمی بصیر و ولایتمدار به یاری امدادهای غیبی الهی و عنایات خاص حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) برچیده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: ملت ایران در حماسه ۹ دی سال ۸۸ یکبار دیگر ثابت کردند که با هر نوع تفکر و سلیقه سیاسی، پشتیبان ولایت فقیه هستند و اجازه نمی دهند آسیبی به این مملکت برسد.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دوازدهمین سالروز این حماسه تاریخی، اهالی ولایتمدار و بصیر آذربایجان ضمن اعلام حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره هشتم و نهم دی سال 88 را زنده نگه خواهند داشت و با حضور در برنامه ها و آیین های بزرگداشت روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، اقتدار، عزت، وحدت، همدلی و دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 1131525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha