مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری شعر غدیر بناب تمدید شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری شعر غدیر بناب خبر داد و افزود: این جشنواره هم زمان با ولادت حضرت علی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

«حبیب صدقی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با تاکید بر توجه جدی مسئولان شهرستان بناب در اجرا و برگزاری جشنواره شعر غدیر بناب از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره سراسری خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب در ادامه افزود: کنار برکه زمزم، ندای آسمانی رسول الهی بر جهاز شتران، منشور بطلان ظلمت آسیب های اجتماعی در سایه سار کلام علی(ع)، پرورش و سعادت فرزندان در سبک زندگی علوی، گسترش جامعه اسلامی با فرزند آوری در آموزه های علوی،  بانگ نهج البلاغه در کلام شعرا، جاودانگی عشق زهرا (س) در حیات حضرت علی (ع) و تفسیر ولایت در رفتار و کردار علوی از موضوعات و محور های جشنواره سراسری شعر غدیر می باشد.

صدقی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره سراسری تا 25 دی ماه از طریق پورتال جشنواره طبق شرایط فراخوان ارسال کنند، افزود: این جشنواره هم زمان با ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) برگزار خواهد شد و تغییری در زمان برگزاری آن ایجاد نشده است.

 

صدقی خاطرنشان کرد: بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب در دو بخش فارسی و ترکی آذری برگزار می شود و هر شاعر می تواند سه اثر در هر بخش با درج مشخصات کامل والصاق عکس در فرم به سامانه الکترونیک جشنواره  www.bonab.farhang.gov.ir ارسال کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب تاکید کرد: اشعاری که در موضوعات مراثی وخارج از موضوعات اعلام شده و همچنین اشعار ارسالی در دوره قبلی جشنواره نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد و در هر مرحله حتی در روز اعلام نتایج نیز مشخص شود از جشنواره  حذف می شوند.

وی با اشاره به تقویم برگزاری جشنواره یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار 25 دی و ارسال به داوران مرحله نهایی 30 دی ماه و زمان برگزاری اختتامیه و اعلام نتایج نیز  شب ولادت امام علی (ع) می باشد.

صدقی با بیان اینکه دبیر خانه در انتشار آثار بصورت مکتوب یا فضای مجازی مجاز می باشد، تصریح کرد: به نفرات اول هر بخش لوح تقدیر و 20 میلیون ریال، به نفرات دوم هر بخش لوح تقدیر و 15 میلیون ریال، به نفرات سوم هر بخش لوح تقدیر و 10میلیون ریال، به نفرات چهارم  هر بخش لوح تقدیر و 8 میلیون ریال و به نفرات پنجم هر بخش لوح تقدیر و 5 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا  خواهد شد.

کد خبر 1131557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha