امدادرسانی جمعیت هلال احمر فارس در یک هزار و ۷۴ مورد حادثه

درویشی گفت: جمعیت هلال احمر فارس به یک هزار و ۷۴ مورد حادثه در ۹ ماه گذشته امدادرسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (سه شنبه 7 دی) با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر فارس در حوادث استان در سال جاری در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت هلال احمر فارس به یک هزار و 74 مورد حادثه در 9 ماه گذشته امدادرسانی کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: بدین ترتیب امدادگران و نجاتگران به سه هزار و 504 فرد حادثه دیده در این مدت خدمات امدادی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: 664 مورد از حوادث، جاده ای بوده که از مجموع آنها 2 مورد برف و کولاک، 19 مورد سیل و آبگرفتگی، 57 مورد آتش سوزی جنگل و مراتع، 79 مورد خدمات حضوری، پنج مورد خدمات مناسبتی، 7هفت مورد دریایی و ساحلی، 9 مورد زلزله، 9 مورد کارگاهی و صنعتی، 154 مورد کوهستان، یک مورد هوایی و 68 مورد شهری بوده است.

درویشی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان در این مدت بیان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر فارس در این حوادث، 104 نفر را به صورت سرپایی درمان کردند و 355 نفر توسط آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده و به 43 نفر نیز خدمات اسکان اضراری ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس اعلام کرد: در این حوادث یک هزار و 201 تیم عملیاتی برای امدادرسانی اعزام شدند و از چهار هزار و 163 نفر نیروی عملیاتی و 706 دستگاه آمبولانس استفاده شد و 197 مورد عملیات رهاسازی نیز به وسیله ست هیدرولیک توسط امدادگران انجام شد.

کد خبر 1131565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha