رونق واحدهای تولیدی کاهش وابستگی به واردات و ایجاد اشتغال را به همراه دارد

معصوم نیای فرد گفت: رونق واحدهای تولیدی کاهش وابستگی به واردات و ایجاد اشتغال در شهرستان جهرم را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمود معصوم نیای فرد»، امروز (سه شنبه ۷ دی) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان جهرم با اشاره به ضرورت شناسایی موانع پیشرفت تولید و تلاش برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی، گفت: انتظار می رود با همکاری و تعامل دستگاه های شهرستانی و استانی شاهد افزایش سطح اشتغال در شهرستان باشیم.
 

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه جهرم رونق واحدهای تولیدی را باعث کاهش وابستگی به واردات و ایجاد اشتغال در شهرستان بر شمرده و حمایت از آنها را وظیفه همه مسئولان و مدیران دانست.

 

وی استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در راستای بهبود شرایط واحد های تولیدی و گره گشایی از مشکلات این واحدها را الزامی عنوان کرد.
 

در ادامه جلسه صاحبان تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان در حضور مسئولین ادارات مرتبط به بیان مسائل و مشکلات خود از جمله درخواست سرمایه در گردش، استمهال بدهی های معوق بانکی، بدهی های مالیاتی، قبوض دستگاه های خدماتی و طولانی شدن پاسخ برخی استعلامات پرداختند، که پس و بحث و بررسی و ارائه راهکارهای قانونی، تصمیمات لازم اتخاذ و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

کد خبر 1131585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha