فعالیت ۶۷۱ نفر در کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) فارسان

جعفری بابیان اینکه ۶۷۱ نفر درکانون انصارالمهدی (عج) فارسان فعالیت می کنند گفت: این کانون با ثبت همه فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد تا امروز سه شنبه ۷ دی توانسته است با کسب امتیاز ۱۸ هزار و ۷۹۵، جایگاه چهارم کشوری در فهما را نیز از آن خود کند.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۶۷۱ نفر از نوجوانان و جوانان شهر فارسان با عضویت در کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری و ... مشارکت و همکاری دارند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: این کانون با ثبت همه فعالیت های متنوع خود در سامانه بچه های مسجد تا امروز سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ توانسته است با کسب امتیاز ۱۸ هزار و ۷۹۵، جایگاه چهارم کشوری در سومین رویداد ملی فهما را نیز از آن خود کند.

 

وی ابراز کرد: اجرای فعالیت های شاخص در محورهای فرهنگی، مذهبی، اجرای گروه های سرود در جشنواره های ملی و کسب رتبه های برتر و مسابقات کتابخوانی در سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ منجر به کسب امتیاز ۱۸ هزار و ۷۹۵ شده است.

 

جعفری به اجرای برنامه های قرآنی توسط کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) اشاره کرد و گفت: بیشتر برنامه ها و فعالیت‌های این کانون در حوزه قرآن کریم برگزار می شود و تاکنون غالب نوجوانان و جوانان جذب شده به مسجد در حوزه قرآن هستند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: شناسایی استعداد های برتر در حوزه قرآن از دیگر فعالیت های این کانون است که توسط اساتید مجرب دعوت شده صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با دعوت از حافظان و قاریان برتر ملی و استانی، برگزاری مسابقات قرآنی بخشی از این فعالیت ها است که نوجوانان و جوانان زیادی را جذب خود کرده است.

 

کد خبر 1131586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha