۵۰۰ سازه تبلیغات محیطی میزبان «روایت بصیرت»  شدند

طرح های فرهنگی باعنوان «روایت بصیرت»، همزمان با حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ روی سازه های تبلیغاتی سطح شهر تهران نقش بست.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان به رسم سال های گذشته و به منظور گرامیداشت حماسه نهم دی ماه به عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردم ایران، تمامی توان و ظرفیت تبلیغات فرهنگی خود را برای گرامیداشت این روز بزرگ به کار گرفته است؛ بر این اساس طرح های فرهنگی روایت بصیرت ، با نگاهی متفاوت به حماسه میلیونی مردم کشورمان در پایتخت اکران شد. 


با توجه به اینکه حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند، تاکنون ۵۰۰ سازه تبلیغاتی اعم از عرشه پل، پرتابل و سازه های متحرک و موقت به اکران این طرح های فرهنگی اختصاص یافته اند.


گفتنی است، 10 طرح فرهنگی بر اساس فراخوانی که پیش از این توسط سازمان زیباسازی اعلام شده بود ، از هنرمندان گرافیست مطرح کشور انتخاب و روی سازه های تبلیغات فرهنگی تهران اکران شده است.
 

کد خبر 1131698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha