در روز ۹دی بزرگترین توطئه خارجی و فتنه داخلی توسط مردم خنثی شد

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: در روز ۹دی بزرگترین توطئه خارجی و فتنه داخلی توسط مردم خنثی شد و باید این روز بزرگ در تاریخ انقلاب ثبت شده وهرسال گرامی داشته شود.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  شهادت شهید حسن ایرلو ، شهید سلیمانی و هزاران شهید گلگون کفن کشور بخاطر ظلم هایی است که توسط سردمداران ظالم و مستکبر اتفاق افتاده است .

 

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: سردمداران رژیم کودک کش اسرائیل مراکز نظامی مارا تهدید به حمله نظامی می کنند و این درحالیست که هم خود آنها و هم ما می دانیم که چنین حماقتی نمی کنند و این لفاظی ها بیشتر شبیه یک طنز است .

 

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی،خاطر نشان کرد: این شهیدبه عنوان چهره‌ای بین‌المللی ساخت و مردم ایران نیز با حضور پرشور و باشکوه در تشییع پیکر حاج قاسم نشان دادند که خادمان صدیق و بی‌منت خود را به خوبی می‌شناشند و  حاج قاسم در بین مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود و اقشار مختلف حتی پیش از شهادتش به نام این سردار رشید اسلامی در کنار رهبر معظم انقلاب افتخار می‌کردند.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به سالروز حماسه ۹دی تصریح کرد : ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و روز نماد ولایتمداری مردم ایران ، دیانت ، بصیرت ، دشمن شناسی و عمل به موقع است .

 

امام جمعه سرپل ذهاب در پایان گفت: ۹ دی به مثابه نماد بصیرت نباید به فراموشی سپرده شود و دلیل اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال و هر بار در سخنان خود اشاره‌ای به این رویداد می‌کنند نیز همین امر محسوب می‌شود.

کد خبر 1131708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha