آغاز پویش ملی عهدنامه ای با حاج قاسم در فضای مجازی همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از راه‌اندازی و فعال شدن پویش ملی عهدنامه ای با حاج قاسم سلیمانی همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی صدها برنامه مختلف در حوزه های میدانی و مجازی در همه نقاط کشور و از جمله استان تهران برگزار می شود که بسیاری از این برنامه ها جنبه مردمی و عمومی هستند.

وی افزود: مجموعه های مردمی علاوه بر حوزه میدانی در حوزه فضای مجازی و رسانه نیز اقدامات قابل توجهی درحال برنامه ریزی و اجرا دارند که با توجه به شرایط مختلف و اقتضائات هرمنطقه و هر استان و شهرستان متفاوت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در فضای مجازی تصریح کرد: مجموعه های مردمی و فعال حوزه فضای مجازی در کشور و استان تهران با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان فضای مجازی سراج نیز اقدام به برگزاری پویش ملی عهدنامه ای با حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی گرفته اند که از امروز در فضای مجازی فعال و آغاز به کار کرده است.
وی ادامه داد: در این پویش شرکت کنندگان علاوه بر حضور و فعالیت گسترده درباره حاج قاسم در قالب های گوناگون محتوایی با ورود به سایت سردار دلها به نشانی http://www.sardaredelha.com/  و مطالعه و امضای عهدنامه تجدید بیعت با سردار سلیمانی، بر تازگی داغ جانسوز شهادت ایشان تاکید و یاد و خاطره آن عزیز را گرامی می دارند.

 

کد خبر 1131719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha