مراسم تلاوت قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری رضوان برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رضوان گفت: مراسم تلاوت قرآن کریم همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی با همکاری کانون فرهنگی هنری رضوان در مسجد جامع روستای فیروزآباد برگزار شد.

«یونس جعفرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم تلاوت قرآن کریم همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی با همکاری کانون فرهنگی هنری رضوان در مسجد جامع روستای فیروزآباد برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رضوان تصریح کرد: ثواب این مراسم معنوی هدیه به روح حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان جبهه مقاومت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شد.

 

وی ادامه داد: در ادامه این مراسم امام جماعت مسجد حجت الاسلام «مصطفی ملکی» با محوریت بصیرت افزایی و روشنگری به مناسبت بزرگداشت یوم الله نهم دی به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

جعفرپور تاکید کرد: چنین مراسم های معنوی که معطر به کلام الهی است می تواند سرآغاز برای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی با اتکا به قرآن کریم در بین نوجوانان و جوانان باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رضوان افزود: این کانون هم اکنون بیش از 25 عضو کانون ثبت شده در سامانه بچه های مسجد دارد و 57 عنوان برنامه در موضوعات مختلف برای مشارکت در رویداد ملی «فهما» در این سامانه ثبت کرده است.

 

جعفرپور بیان کرد: 6 هزار و 550 امتیاز نیز تاکنون از بابت برنامه های اجرایی طبق موضوع های مشخص شده برای این کانون در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1131756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha