امام جمعه شهرستان بدره معرفی شد/ نماز جمعه سنگر صیانت از انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام« محسن دانیاری» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به عنوان امام جمعه شهرستان بدره در شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۷ دی) با استقبال رسمی مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان بدره به منظور شرکت در مراسم معارفه امام جمعه این شهرستان وارد بدره شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بدو ورود به شهرستان بدره با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان، با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس در شورای اداری این شهرستان با حضور مسئولان و مدیران دوایر دولتی شرکت کرد.

 

فرماندار شهرستان بدره در شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان بدره با تقدیم ۶۲ شهید معظم به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی، در همه  تحولات سیاسی و اجتماعی استان نقش مهم و پررنگی داشته و مردم این شهرستان همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.

 

« مسلم تیرافکن» مردم این شهرستان با حضور بزرگان، معتمدین و متنفذین در همه شرایط به ویژه در ایام کرونا، کمک حال دولت و نظام اسلامی بوده اند، بخش کشاورزی و گردشگری پیش ران های توسعه این شهرستان هستند، از ظرفیت های بالقوه دیگری برخوردار است و با توجه  با تازه تاسیس بودن این شهرستان، از نظر زیرساخت ها، استقرار ادارات  و دوایر دولتی دارای مشکلاتی است که نیازمند هم افزایی و تشکیک مساعی همه مسئولان است.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اخلاق نیکو و اخلاص مایه وحدت و انسجام همه خدمتگزاران به نظام و مردم در سطح استان و پشتوانه ای برای توسعه و اعتلای استان بوده اند، در سیل سال ۹۸ یک پشتوانه محکم برای مردم بوه اند وقت قلبی برای مسئولان برای خدمت به مردم بوده اند.

 

امام جمعه شهرستان بدره نیز در این نشست، با بیان اینکه یکی از وجه تمایزات نظام اسلامی با سایر نظام ها، این است که مسئولان باید خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند،اظهار کرد: مسئولیت امامت جمعه مسئولیتی سنگینی است که نیازمند همراهی و همیاری مردم و مسئولان برای ارائه خدمت به مردم است.

 

حجت الاسلام« محسن دیناری» یادآور شد: عزت و افتخار نظام اسلامی برای خدمت به مردم و مسئولان بوده است که نمونه بارز آن، سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است که در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی در عرصه های مختلف دریغ نکردند و امید است که بتوانیم راه آن شهید بزرگ را در راه اعتلای اسلام و خدمت به مردم ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به اهمیت سنگر نماز جمعه در اسلام و انقلاب، گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر راس بودن نماز جمعه تاکید داشته و دارند، نماز جمعه سنگر حفظ و صیانت از نظام و انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است، با صدور حکمی از سوی رئیس ستاد سیاستگذاری ائمه جمعه کشور،  حجت الاسلام «محسن دانیاری» به عنوان امام جمعه بدره معرفی شد که متن حکم رئیس ستاد سیاستگذاری ائمه جمعه کشور توسط حجت الاسلام« صادق پیمایی» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام قرائت شد.

 

ادای احترام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مسولان شهرستان بدره و اقشار مختلف مردم به مقام شامخ شهدا با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان، دیدار و گفت و گو با مردم و دیدار با خانواده شهید « ملک حسین جهانگیری» از دیگر برنامه های سفر  حجت الاسلام کریمی تبار به شهرستان بدره بود.

کد خبر 1131787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha