خدمت رسانی بدون واسطه به مردم رویکرد سازمان بسیج طلاب

حجت الاسلام رجبی گفت: خدمت رسانی بدون واسطه به مردم رویکرد اصلی و اساسی سازمان بسیج طلاب و روحانیون است.

حجت الاسلام «ابوالفضل رجبی» با اشاره به فعالیت های سازمان بسیج طلاب و روحانیون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: بسیج طلاب و روحانیون فعالیت های گسترده ای را در راستای حمایت از محرومین و برنامه های جهادی در سطح استان و حتی کشور دارد.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی، خدمت رسانی بدون واسطه به مردم را رویکرد اصلی و اساسی سازمان بسیج طلاب و روحانیون در استان مرکزی دانست و ادامه داد: جهادگران بسیجی در حال حاضر به صورت شبانه روزی در حال ساخت منزل برای محرومین در روستای معصومیه اراک هستند.

 

وی از خود گذشتگی و ایثار را رکن اساسی اردوهای جهادی دانست و بیان کرد: طلاب و روحانیون همواره باید در صف اول و خط مقدم حرکت عظیم جامعه اسلامی باشند.

 

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی بیان کرد: روحانیون امروز باید ادامه دهنده راه شهدای روحانی باشند و همانطور که شهدای روحانی در دفاع مقدس با حضور در جبهه نقش آفرین بوده اند امروز هم در کنار مردم حضور پر رنگی دارند.

 

ساخت منزل مسکونی به دست طلاب بسیجی در روستای معصومیه اراک

 

حجت الاسلام رجبی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات معیشتی و اقتصادی این روز ها اشاره کرد و گفت: نبود مسکن در این شرایط بار بزرگی بر دوش اقشار مختلف جامعه به ویژه نیازمندان است که در این راستا گروه های جهادی پیشام شده و تلاش های گسترده ای را انجام می دهند.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: توجه به اقشار آسیب پذیر و محروم یک نقشه راه برای بسیجیان طلبه و روحانی به وجود آورد که با تلاش های شبانه روزی این عزیزان، امروزه شاهد اجرای برنامه های محرومیت زدایی در سطح مناطق محروم هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور شبانه روزی بسیجیان طلبه و روحانی در روستای معصومیه اراک با هدف ساخت منزل ویژه محرومین این روستا و تقویت روحیه خودباوری و ما می توانیم دنبال می شود.

مشارکت طلاب و روحانیون در رزمایش کمک مومنانه

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: حضور و مشارکت بسیج طلاب و روحانیون در برنامه های کمک مومنانه از دیگر فعالیت هایی بود که در ایامی که با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم انجام شد.

 

این مقام مسئول تهیه بسته معیشتی کمک مومنانه،حمایت از کارگاه های اقتصاد مقاومتی و زود بازده،خدمت رسانی در  سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا به صورت جهادی را از دیگر برنامه های بسیج طلاب و روحانیون دانست.

 

حجت الاسلام رجبی اضافه کرد: امید است که بتوانیم با تلاش و همدلی بیش از پیش در راستای دستگیری از محرومین و نیازمندان تلاش کنیم.

 

استفاده از ابزار تبلیغ و روشنگری برای خنثی کردن توطئه های دشمنان

 

این مقام مسئول به توطئه های همیشگی دشمنان بر علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره و به هر روشی در صدد خدشه دار کردن انقلاب و کم رنگ کردن ارزش های آن بوده اند که این مهم هوشیاری و آگاهی همجانبه را می طلبد.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: زمانی که دشمن با تجهیزات مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی ابهام زایی می کند و بر طبل دشمنی خود می کوبد وظیفه و رسالت طلاب و روحانیون بسیجی بیش از گذشته سنگین است.

 

حجت الاسلام رجبی اضافه کرد: روحانیون و طلاب علوم دینی باید با استفاده از ابزار تبلیغ و روشنگری توطئه های دشمن را خنثی کنند.

 

وی اضافه کرد: تربیت و پرورش نسل امروز جامعه کار مهم و وظیفه سنگینی است و برنامه ریزی و تدبر همواره با داشته های غنی اسلامی یک امر لازم و ضروری است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بسیج طلاب و روحانیون در این سال ها با استفاده از ظرفیت های مختلف گام های اساسی در این راستا برداشته است.

کد خبر 1131797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha