کشف ۲ هزار و ۱۸۵ فقره انواع سرقت در کردستان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان از دستگیری ۱۹ باند سارق از ابتدای مهرماه سال جاری تا کنون با کشف ۲ هزار و ۱۸۹فقره انواع سرقت در استان خبر داد.

سرهنگ عبدالله فاتحی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان از ابتدای مهر سال جاری تاکنون در راستای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح استان با هدف افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی، موفق به کشفیات قابل توجهی شده‌اند.

 

 

 

وی گفت: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی تعداد 19 باند سارق در استان،3باند سیم برق، 2باند خانه باغ ومزارع، 3باند خودرو و موتورسیکلت، 4 باند منزل ومغازه، 3باند داخل خودرو، 2باند جیب برو، 2باند زورگیر از نتایج عملکرد و کشفیات درسه ماهه سوم بوده است.

 

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان افزود: در این مدت تعداد 996 نفر سارق دستگیر و 2 هزارو 189 فقره انواع سرقت‌ها در استان کشف و اموال کشف شده تحویل مالباختگان شده است.

 

 

سرهنگ فاتحی، ضمن تشکر از همکاری و همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت جتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تاکید کرد.

 

 

دستگيري سارق قطعات و محتويات داخل خودرو در سنندج

 

 

فاتحي رئیس پلیس آگاهی استان همچنین از دستگیری سارق قطعات خودرو در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج، بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

 

 

اين مقام انتظامي با بيان اينکه کارآگاهان پس از اطمينان از صحت موضوع با تعقيب سرنخ ها موفق به شناسايي سارق شدند، تصريح کرد:‌ کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگيري شگردهاي پليسي، یک سارق را در عمليات غافلگيرانه دستگير کردند که در تحقيقات به 10 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو اعتراف کرد.

 

 

رئيس پليس آگاهي استان کردستان خاطرنشان کرد: متهم با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 1131800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha