حماسه ۹ دی و شهادت سردار سلیمانی در پیوند با یکدیگر قرار دارند

خلیلیان با بیان اینکه حماسه ۹ دی و همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که این دو مناسبت در پیوند با یکدیگر قرار دارند گفت: ۹ دی جریان نفوذ داخلی و رشادت‌های سردار سلیمانی تهاجم بیرونی را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» شامگاه (سه‌شنبه ۷ دی) در پایان نشست شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: طبیعتا ما باید به وظایف خودمان در زمینه مسائل فرهنگی به بهترین شکل عمل کنیم. 

 

استاندار خوزستان افزود: مناسبت هایی در این هفته وجود دارد مثل حماسه ۹ دی و همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که این دو مناسبت در پیوند با یکدیگر قرار دارند به این شکل که حماسه ۹ دی جریان نفوذ و فتنه داخلی و رشادت های سردار سلیمانی تهاجم بیرونی و نیروهای جنگ نیابتی که بر علیه انقلاب در سوریه و عراق طراحی و سازماندهی شده بود را خنثی کرد.

 

وی اضافه کرد: دشمن پس از اینکه دید این اهدافش با شکست مواجه شده درصدد انتقام شکست های خود از طریق شهادت سردار سلیمانی برآمد اما این جنایت تروریستی دشمن به نقطه قوتی برای انقلاب تبدیل شد و موجب افزایش سرمایه و اعتماد عمومی و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه شد و حماسه جدیدی با شهادت ایشان خلق شد و در حقیقت تیر دشمن به سنگ خورد.

 

خلیلیان تصریح کرد: امیدواریم فرهنگ عمومی جامعه در مسیر اهداف و اصول و آرمان های انقلاب اسلامی به نحوی حرکت کند که اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شود.

 

کد خبر 1131850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha