تعطیلی واحد صنعتی به دلیل بدهی بدترین اقدام است

اکبری تالارپشتی با اشاره به اینکه تعطیلی واحد صنعتی به دلیل بدهی بدترین اقدام است، گفت: باید از این کار جلوگیری شود و هدف طرح طرح دو فوریتی مجلس برای حمایت از واحد‌های تولیدی همین است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شب گذشته (سه شنبه 7 دی) در برنامه تیتر امشب درباره جزئیات طرح دو فوریتی مجلس برای حمایت از واحد‌های تولیدی گفت: تعطیلی واحد صنعتی به دلیل بدهی بدترین اقدام است و باید از این کار جلوگیری شود و هدف این طرح هم همین است.

 

وی با بیان اینکه طرح دو فوریتی مجلس برای حمایت از واحد‌های تولیدی یکی از بهترین اقدامات مجلس یازدهم است، افزود: گاهی فعالان و بنگاه‌های اقتصادی به دلیل بدهی با مشکل مواجه هستند و گاهی روانه زندان می‌شوند که این رویکرد خوبی نیست.

 

اکبری تالارپشتی با بیان اینکه مجازات بنگاه‌های اقتصادی باید آخرین مرحله تنبیهی باشد، گفت: اگر جرم اقتصادی شده است، تنبیه هم باید اقتصادی باشد. تنبیه بنگاه اقتصادی در این طرح به عهده قاضی گذاشته شده است؛ قاضی باید بتواند حکم جایگزین صادر کند.

 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای ترک فعل هم در طرح جدید مجازات دیده شده است. مدیری که عامل آسیب به بنگاه‌های اقتصادی و بی نظمی شده باید مجازات شود.

 

کد خبر 1131862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha