راهیابی هنرمندان مسجدی اراک در جشنواره بین‌المللی «رسام»

مجید قلعه از راهیابی گروه سرود سماء به سومین جشنواهر بین المللی رسام خبر داد.

«مجید قلعه» با اشاره به اینکه نماهنگ جوانان وطن کاری از گروه سرود سماء مجوز شرکت در سومین جشنواره بین المللی رسام را کسب کرد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این نماهنگ به همت گروه سرود سماء از کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری، به کارگردانی حامد شیدائی و تهیه کننده گی عباس شیبانی است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری افزود: این کار ارزشمند به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تولید شده و موفق به کسب مجوز شرکت در سومین جشنواره بین المللی رسام شد .

 

وی در خصوص جشنواره بین المللی رسام نیز گفت: سازمان هنري و امور سينمايي دفاع مقدس به منظور بازشناسي نقش بی‌بدیل دوران دفاع مقدس در اقتدار، عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی و شکل‌گیری فرهنگ مقاومت و ایثارگری امت اسلام در مقابله باعوامل و جریانات وابسته به نظام جهانی سلطه و انعكاس سيماي حماسه آفرينی، مقاومت و ایثارگری مردان و زنان قهرمان و دلیر ايران إسلامي، جبهه‌ی مقاومت اسلامی، و پاسداشت مدافعان حرم و تعالی فرهنگ و هنر دفاع مقدس در بين فيلمسازان جوان، جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه دفاع مقدس"رسام"  را با رويكرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلي فيلم (١8٠ ثانيه‌ای- مستند- داستاني-پویانمایی- نماهنگ) و فيلمنامه برگزار می‌كند.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری اضافه کرد: گروه سرود سما کار خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده و در برنامه ها و مناسبت های مختلف ملی و استانی اجرا داشته است.

 

قلعه اضافه کرد: گروه سرود سما که متشکل از جوانان و نوجوانان مسجدی و عضو کانون فرهنگی هنری است تا کنون موفق به کسب رتبه های برتر در جشنواره استانی فانوس، جشنواره استانی رضوی، لیگ کشوری سرود، پویش کشوری اجراهای پاتوقی و ... شده است.

 

وی همچنین به اجرای و پخش سرودهای لشگر عشق و سردار دل ها در شبکه استانی آفتاب اشاره کرد و گفت: این سرود امشب به مناسبت ایام شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

کد خبر 1131904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha