برگزاری  دوره های حلقه های صالحین  در کانون شهید مفتح  روستای کهکدان ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: دوره های حلقه های صالحین هر جمعه به همت کانون فرهنگی هنری و کانون پایگاه بسیج در حال برگزاری است.

«حجت الاسلام محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: دوره های حلقه‌های صالحین  هر جمعه به همت کانون فرهنگی هنری و کانون پایگاه بسیج در مسجد حال برگزاری است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه این دوره ها به صورت 20 نفره است افزود:این دوره ها شامل مسائل دینی و قرآنی، احکام ريالف برنامه های تربیتی و.. است.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر عضو آقا و حدود ۱۰۰ نفر عضو خانم در این کانون داریم افزود:  حدود 114 نفر ثبت سامانه شده اما تعداد اعضا بیشتر از افرادد  ثبت سامانه است

وی  همچنین با اشاره به اینکه برای یلدا کمک‌های مومنانه را توسط دو خیر و به همت کانون داشتیم گفت حدود ۶۰ خانوار از این کمکها با بیش از ۲۰ میلیون تومان از بسته های معیشتی بهره‌مند شدند.

وی گفت: همچنین کمک‌های موردی نیز توسط کانون در شب یلدا به خانواده‌های نیازمند انجام شده است.

 حجت‌الاسلام داوری همچنین به برنامه های ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت:در ایام شهادت حضرت زهرا (س)و همزمان با ایام فاطمیه و همچنین  سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه های مختلف شامل عزاداری، ختم قرآن، ختم حدیث کسا، صلوات و.. را در کانون داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه سه شنبه های تکریم  توسط این کانون در حال انجام است گفت: در این برنامه دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان ورزشکار، معلم، جانبازان، هنرمندان و.. در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا شده و به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان است افزود: در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه‌ها به خوبی دنبال شده است.

کد خبر 1131911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha