دومین گروه زائران گلستانی به عتبات عالیات اعزام  شدند

میرقاسم پور گفت: دومین گروه از زائران استان گلستان شب گذشته (سه شنبه ۷ دی) به عتبات عالیات اعزام شدند.

«سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دومین گروه از زائران استان گلستان شب گذشته (سه شنبه 7 دی) از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به نجف اشرف مشرف شدند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه این زائران در قالب یک کاروان 45 نفره اعزام شده اند، افزود: نخستین اعزام گروه زائران گلستانی به عتبات عالیات در قالب یک کاروان 55 نفره در (16 آذر) انجام شده بود.

 

وی ادامه داد: اعزام زائران عتبات پس از حدود دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی دو کشور ایران و عراق از سر گرفته شده است.

 

میرقاسم پور گفت: با توجه به اینکه ویزای عراق صرفاً برای سفرهای هوایی لغو شده است، مرزهای زمینی همچنان بسته است و زوار باید فقط از طریق هوایی به عراق سفر کنند که البته داشتن جواب منفی آزمایش PCR از شروط این سفر است.

 

وی تاکید کرد: مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) با توجه به شرایط خاص کشور میزبان (عراق) تنها از طریق مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی مجاز استان جهت ثبت نام و اعزام اقدام کنند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان اظهارامیدواری کرد: با تلاش مسئولان استانی و در صورت استقبال زائران استان، به زودی شاهد اعزام زائران استان از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به مقصد نجف اشرف خواهیم بود.

 

کد خبر 1131918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha