توزیع بسته معیشتی و پوشاک توسط کانون امام زاده عبد الله  ملایر در بین نیازمندان

حبیبیان گفت: همزمان با ایام فاطمیه به همت کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبدالله ملایر و کمک خیران تعدادی بسته معیشتی و پوشاک در بین نیازمندان توزیع شد.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف افزود: همزمان با ایام فاطمیه از سوی کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبد الله ملایر  تعدادی بسته معیشتی و پوشاک در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

 

وی افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، تنقلات بوده است که که حدود 4 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

 

 وی با بیان اینکه این بسته ها با کمک کانون وهمچنین خیران تامین شده است افزود: این بسته ها به مناسبت یلدا و ایام فاطمیه توزیع شد.

 

حبیبیان با بیان اینکه همچنین تعدادی پوشاک و کفش نیز تهیه و در بین چند خانواده نیازمند توزیع شد افزود: برای این تعداد نیز بیش از 500 هزار تومان هزینه شد.

 

وی در ادامه  با بیان اینکه در ایام فاطمیه برنامه های دیگری نیز شامل ختم قرآن و صلوات و... به صورت حضوری و مجازی توسط این کانون در حال انجام است افزود: این کانون  یکی از کانون های پویا و فعال در سطح شهرستان ملایر است که بیشتر در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعال است و در این راستا تا کنون اقداماتی از جمله مشاوره ، کمک به خانواده های بهبود یافته گان از اعتیاد، و... فعالیت داشته است.

کد خبر 1131919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha