برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد شهبد سلیمانی ۱۰ روز اجرا می شوند

رضا صدیقی مهنی گفت: برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت ۱۰ روز اجرا می شوند.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که بچه مسجدی ها به یاد سردار دلها، برنامه های متنوعی را اجرا می کنند، گفت: برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت ۱۰ روز اجرا می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: در اولین اقدام، با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون، محله و مسجد متناسب با این ایام فضاسازی می شود.

وی بیان کرد: هم زمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی نیز برگزار می شود.

صدیقی مهنی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه مقاومت، برگزاری جلسه ختم قرآن کریم است که ثواب قرائت آیات کلام الله مجید نثار روح مطهر سردار دلها می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: همچنین یک فیلم سینمایی برای اکران در این ایام در نظر گرفته شده است که در مسجد به نمایش گذاشته می شود.

وی اظهار کرد: حضور در گلزار شهدای روستا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت دهه مقاومت است که با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا برگزار می‌شود.

صدیقی مهنی با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع در دهه مقاومت، عنوان کرد: مسابقه وصیت نامه شهید سلیمانی ویژه گروه سنی نوجوانان است که به صورت مجازی اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت اضافه کرد: علاوه بر این نیز مسابقه ورزشی در رشته دومیدانی یاد بود سردار دلها برگزار می‌شود و در پایان نیز به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

وی یادآور شد: طرح ملی سه شنبه تکریم نیز با تجلیل از نوجوانان فعال مسجدی که در تدارک این برنامه ها با ما همکاری دارند، برگزار می‌شود.

صدیقی مهنی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده، برگزاری یادواره خانگی شهید ارژنگ نیا است که با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: همچنین قرار است در این ایام، موکبی برای پذیرایی از عزاداران، درب ورودی مسجد راه اندازی شود.

وی ابراز کرد: در راستای کمک به نیازمندان و به نیابت از سردار دلها، تعداد ۱۴ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند محله مسجد توزیع می شود.

صدیقی مهنی در خاتمه با تاکید بر این که برنامه های دهه مقاومت با هدف ترویج مکتب حاج قاسم برگزار می شونر، عنوان کرد: جا دارد از پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران محله که در اجرای این برنامه ها با ما همکاری و تعامل دارند، تشکر کنم.

کد خبر 1131921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha