سپاه کربلا بازوی توانمند  کمیته امداد برای رفع مشکلات محرومین است/اهدای ۱۰هزار متر زمین برای خانه دارشدن مددجویان

حجت السالام عالیشاه با بیان اینکه ۲هزار و ۵۰۰مددجو در استان فاقد مسکن هستند، گفت: مددجویان فاقد زمین برای خانه دار شدن نیازمند نگاه ویژه خیرین برای تامین زمین احداث خانه مددجویی هستند.امسال ۱۰هزار متر زمین از سوی خیرین اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۸دی) در آئین اختتامیه احداث ۴۹۳واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران (تفاهم نامه سال ۱۳۹۷) ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و با بیان اینکه ۸۳هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد:۲هزار و ۷۰۰یتیم و ۹هزار و ۷۰۰طرح محسنین نیز تحت حمایت امداد استان قرار دارند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مازندران با بیان اینکه خاوند متعال را شاکریم که در هر عرصه ای که امداد استان ورود پیدا کرد با مشارکت خیرین و مسئولین و گروه های جهادی موفق عمل کردیم، گفت: به قیمت ۲۰میلیون تومان به نوعروسان جهیزیه اهدا می شود.

 

وی با بیان اینکه در امداد نمی توانیم قوانین را نادیده بگیریم و به مددجویان خدمات ارائه کنیم، افزود: در هر حال تلاش داریم با خم کردن قانون یاری رسان مددجویان باشیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه قدردان خدمات سپاه کربلا در بحث احدا ۴۹۳مسکن مددجویی در استان هستیم، گفت: سپاه فرمانده و پیشتاز در حوزه محرومیت زدایی است.

 

وی به نذرواره سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: سپاه در هر حال یاری رسان کمیته امداد استان برای رفع دغدغه مددجویان این خطه از شمال کشور هستیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه از احداث ۳۰۰واحد مسکونی مددجویی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: حدود یکصد مسکن از این تعداد با همکاری بسیج سازندگی سپاه کربلا در دست احداث است.

 

وی از تامین اعتبار هزار سری جهیزیه برای نوعروسان استان خبر داد و افزود: ۱۲۳۰کولر امسال توزیع شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه از احداث ۱۳۰۰واحد مسکن مددجویی خبر داد و گفت: ۵هزار و ۴۰۰مستاجر در حوزه مددجویی داریم.

 

وی با بیان اینکه ۲هزار و ۵۰۰مددجو در استان فاقد مسکن هستند، ادامه داد: مددجویان فاقد زمین برای خانه دار شدن نیازمند نگاه ویژه خیرین برای تامین زمین احداث خانه مددجویی هستند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تاکنون ۱۰هزار متر زمین برای احداث مسکن مددجویی از سوی خیرین به امداد استان اهدا شد، گفت:امسال بیش از ۸هزار فرصت شغلی برای مددجویان و غیر مددجویان ایجاد می شود.

 

وی یادآورشد: سال آینده ۵۰۰هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد که بخش اعظم از این تعداد به منددجویان مازندران اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 1131939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha