مدیران برای ریشه کنی بی‌سوادی از هیچ کوششی کوتاهی نکنند

فرماندار شیروان با تأکید بر ضرورت شناسایی دقیق بی سوادان و کم سوادان این شهرستان گفت: تمام مدیران باید برای ریشه کنی بی‌سوادی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان ضمن تأکید بر ضرورت شناسایی دقیق آمار بی سوادان و کم سوادان شیروان اظهارکرد: تمامی دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان با توجه به اهداف جامعه ای که دارند باید به صورت دقیق آمار بی سوادان و کم سوادان حوزه های خود را شناسایی و جهت آموزش به اداره سوادآموزی شهرستان شیروان اعلام کنند.

 

فرماندار شیروان عنوان کرد: باید در ریشه کن کردن بی سوادی اقدامات لازم انجام شود و شهرستانی عاری از بی سواد داشته باشیم و جلسات شورای پشتیبانی اداره سوادآموزی آموزش ‌و پرورش شهرستان شیروان مرتب برگزار شود.

 

ذوالفقاری به تبیین چالش های پیش روی اداره سوادآموزی پرداخت و در خصوص دوره سواد آموزی خاطرنشان کرد: سوادآموزی دوره ای است که به منظور دستیابی افراد بزرگسال به حداقل سواد، طراحی و اجرا می شود که در این دوره مهارت های خواندن، نوشتن، حساب کردن و روخوانی قرآن کریم و به کار بستن آن در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی آموزش داده می شود.

 

وی بیان کرد: امسال در هفته سوادآموزی از «نایب علی رشیدیان» که با همت و پشتکار از کلاس های نهضت سوادآموزی و با ادامه تحصیل توانست مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی بگیرد، توسط فرماندار تقدیر شد.

 

 

کد خبر 1131965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha