خلیج فارس و دریاها در رصد و اِشراف کامل اطلاعاتی نیروی دریایی است

دریادار تنگسیری گفت: ما کاملاً بر منطقه مسلط هستیم و رصد و اشراف کامل اطلاعاتی داریم و در خلیج فارس و دریاها و هر کجا که نیروی دریایی سپاه و ارتش حضور دارد، اقتدار جمهوری اسلامی را نشان دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، چهارشنبه(۸ دی) در حاشیه ادای احترام به مقام سیدالشهدای مقاومت و یار وفادارش شهید حاج حسین پورجعفری در سخنانی گفت: ما عهد می بنیدم راه و مسیری که او در حمایت و پشتیبانی از ولایت و مردم دنبال کرد را ادامه بدهیم.

 

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حاج قاسم ابعاد مختلفی داشت و فراتر از مسائل بارز اخلاقی که در او بود؛ یک فرمانده نمونه بود و باید مکتب او را زنده بداریم و مکتب او ولایتمداری و زنده کردن مقاومت است.

 

 

وی با بیان اینکه بنده از سال ۶۳ افتخار رفاقت با ایشان پیدا کردم، آن زمان که در ترابری مسئولیت انتقال لشکر ۴۱ ثارالله را در عملیات خیبر به جزایر جنوبی مجنون به عهده داشتم، اظهار کرد: همان فردی که آنقدر در میدان نبرد اخلاص داشت که نمی توانستی او را به عنوان یک فرمانده از رزمنده تشخیص بدهی، بعدها هم که به درجه سرلشکری رسید و بعد از آن هم بالاترین مدال یعنی ذوالفقار را دریافت کرد، هیچ فرقی در اخلاقیات او ایجاد نشد.

 

 

 

دریادار تنگسیری تأکید کرد: باید حاج قاسم را بیشتر بشناسیم؛ وقتی با خدا معامله کنی{نتیجه این می شود} مردم با عشق به حاج قاسم از روز شهادتش هیچگاه مزار او را خالی نگذاشتند و اعتقاد من این است یکی از یارانی که با آقا امام زمان خواهد آمد حاج قاسم است.

 

 

وی با اشاره به اینکه در گرفتاری ها نزد حاج قاسم دعا کنید که او واسطه نزد خدا می شود؛ از ثاراللهیان به عنوان دلاورمردان و شجاعانی یاد کرد که به آنان افتخار می کنیم زیرا همه در خط شکنی و عبور از موانع نمونه بودند.

 

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: از زمانی که حادثه هولناک شهادت حاج قاسم پیش آمد، عهدی بستیم و چون حاج قاسم ارتباط با نیروی دریایی داشت، روح شهامت را در ما دمید و شهادت او روح جوانمردی و شهامت را در رزمندگان نیروی دریایی دمید و دشمنان زبون و ترسوی آمریکایی هر وقت وارد خلیج فارس می شوند به سمت آب های کشورهای عربی می روند و در آب های ما حضور ندارند.

 

 

 

وی ادامه داد: ما به عنوان شاگردان این شهید والامقام در مقابل اینها ایستادیم و نمونه بارز آنها توقیف نفتکش است، همه رزمندگان نیروی دریایی سپاه با بهره گیری از روح این شهدا در مقابل دشمن حاضر می شوند و وقتی در مقابل دشمن حاضر می شوند ترس و دنیا را از یاد می برند و ما کاملاً بر منطقه مسلط هستیم و رصد و اشراف کامل اطلاعاتی داریم و در خلیج فارس و دریاها و هر کجا که نیروی دریایی سپاه و ارتش حضور دارد، اقتدار جمهوری اسلامی را نشان دادیم.

کد خبر 1131993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha