در جامعه امروز باید از جوانان جهادی الگو گرفت

حجت الاسلام محمد پور، گفت: بسیاری از جوانان بسیجی ما بدون چشم داشت و با روحیه جهادی کار می‌کنند و نیاز است همه مبلغین با الگوگیری از این جوانان در جامعه فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام شعیب محمد پوردر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جامعه امروز ما وضعیت حساسی را تجربه می‌کند و این مهم تلاش مضاعف همه مبلغین را می‌طلبد

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه افزود: امروزه با پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موضوع کارکرد فضای مجازی جایگاه و اهمیت ویژه ای یافته که نمی توان نقش آن را در تبلیغ و شناساندن دین و ارتقای آموزه های دینی، نادیده گرفت.

 

وی با بیان اینکه تبلیغ در حوزه دین نیز باید همانند دیگر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی متناسب با شرایط روز و اقتضائات جامعه به‌روزرسانی شود، خاطر نشان کرد:به‌کارگیری شیوه‌های جدید و ایده‌های برتر در امر تبلیغ و تبیین مفاهیم دینی و مذهبی می‌تواند به اثربخشی مطلوب‌تری منجر شود.

 

حجت الاسلام محمد پور تصریح کرد: استقبال جوانان و نوجوانان از برنامه‌های دینی در فضای مجازی یک فرصت است که باید از طرف متولیان فرهنگی به خوبی مدیریت و هدایت شود، قشر جوان و نوجوان سؤالات و شبهات در رابطه با جهان‌بینی و تاریخ اسلام و شعائر دینی دارند و در دسترس نبودن متخصصان و عالمان در این فضا محسوس است که باید به نوعی برطرف شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه اظهار کرد: خیلی‌ها به دنبال جدایی دین از سیاست هستند تا دین را در گوشه‌ای از مساجد محصور کنند و این خطر حتی مومنین را تهدید می‌کند؛ امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب همه وظیفه داریم با اسلام سکولار مبارزه کنیم و اجازه ندهیم خللی در ترویج آموزه های دینی بیفتد.

 

کد خبر 1132022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha