۱۰ عنوان کلیپ با موضوع ایام فاطمیه، دهه بصیرت و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تولید شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ۱۰ عنوان کلیپ به همت فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار با موضوع ایام فاطمیه، دهه بصیرت و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تولید شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 10 عنوان کلیپ به همت فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار با موضوع ایام فاطمیه، دهه بصیرت و شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی تولید شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این کلیپ ها همزمان با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر و دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) و دفاع از حریم ولایت و معرفی سبک زندگی ایشان از جمله موضوع های است که در این کلیپ به آن اشاره شده است.

 

ملکی اضافه کرد: مروری بر وقایع 9 دی و بصیرت مردم در برابر فتنه های دشمنان و شعارهای ساختارشکنانه و لزوم پیروی از ولایت و رهبری از جمله مباحثی هستند که در این کلیپ ها توسط ائمه جماعات تبیین شده است.

 

وی اذعان داشت: نگاهی به زندگینامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و معرفی سبک زندگی و تبعیت از ولایت این شهید بزرگوار نیز به مناسبت دومین سالروز شهادت ایشان از دیگر محتوای کلیپ های تهیه شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: این کلیپ ها در موضوع های مختلف برای استفاده عموم مردم در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به صورت گسترده با مشارکت اعضای کانون های مساجد پخش خواهد شد.

 

ملکی تاکید کرد: فضای مجازی عرصه بزرگی برای خودنمایی فرهنگی و نشر فرهنگ انقلاب اسلامی است و از این ظرفیت به همت فعالان کانون های مساجد بهره مند شدیم.

 

کد خبر 1132051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha