مراسم اجتماع مردم اردبیل به مناسبت ۹ دی ماه در مصلی اردبیل خواهد بود

حجت الاسلام باقری گفت: همزمان با ۹ دی آئین های گرامیداشت این روز در مصلی ها با حضور عموم مردم استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «حسن باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با 9 دی آئین های گرامیداشت این روز در مصلی ها با حضور عموم مردم استان برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه مراسم اجتماع مردم اردبیل نیز از ساعت 10 صبح در مصلی اردبیل خواهد بود، تصریح کرد: یوم الله نهم دی ماه سال جاری با شعار «۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» برپا خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: هدف دشمنان انقلاب زدودن بصیرت انقلابی از جامعه است و باید عموم مردم را نسبت به این مسئله هوشیار کرد.

 

وی اذعان داشت: در این روزهای سخت بیماری و وضعیت اقتصادی که دشمنان انقلاب به مردم تحمیل کرده اند باید مراقب توطئه ها و دسیسه های خام دشمنان باشیم و با صفوف در هم فشرده ندای حق طلبی خود را با حضور در اجتماع نهم دی ماه اعلام کنیم.

 

حجت الاسلام باقری اضافه کرد: نهم دی ماه متعلق به مردم و بنیان گذار این حرکت خود مردم هستند و با خروش انقلابی خود در مقابل دسیسه های ضد انقلاب ایستادند و اجازه تعدی به آرمان های انقلاب و اسلام را ندادند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: از عموم مردم استان دعوت می شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این اجتماع باشکوه حضور فعال داشته باشند.

 

کد خبر 1132059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha