حماسه ۹ دی، بلوغ فکری و سیاسی ملت ایران را به تصویر کشید

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت یوم الله ۹دی، اعلام کرد: حماسه بی نظیر یوم الله ۹ دی، فصل زیبایی را در دفتر افتخارات انقلاب گشود؛ فصلی که تجلی شعور و بلوغ فکری و سیاسی و همیت ایرانی ملت مسلمان را به تصویر کشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت یوم الله 9دی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلا وَ لا یَحمِلُ هذَا العَلَمَ اِلاّ اَهلُ البَصَرِ وَ الصَّبر

 

حماسه مانا و بی نظیر یوم الله 9 دی که برخواسته از معنویت حاکم بردلها و بصیرت فطری قاطبه نور بود، فصل نو و زیبایی را در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی گشود؛ فصلی که تجلی شور، شعور و بلوغ فکری و سیاسی و همیت ایرانی ملت مسلمان را به زیبایی هرچه تمام تر در قاب شیدایی و دلدادگی عاشورا به تصویر کشید.

 

و چه زیبا نقش بست در کلام مولایشان، تجلی لحظه شناسی و نگاه ژرف و نافذ اهل غافله بصیرت..."در آن حادثه بی‌نظیر هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان‌ها کشاند"... و این اتصال به قرب الهی و عاطفه معنوی برآمده از عقلانیت بود که این "یوم الله" را نه در تاریخ بلکه در عمق جانها ماندگار کرد و تاریخ شهادت خواهد داد مردانگی مردمان سلمان را که ندای این عمار ولی را به گوش جان شنیدند و چه عاشقانه ایستادند پای بیرق علی.

 

مردمان سخت کوش، سرزنده، مهربان و سلحشور باب الرضا علیه السلام فارغ از هر رنگ و نژادی سیره پاک و موحدانه نیاکانشان را در امتداد "منا اهل البیت..." در زلال کوثر ولایت و در مسیر نورانی ذریه زهرای اطهرسلام ا... علیهاپیوند زدند و بیدارتر و پابکارتر از همیشه در هشتمین روز از دی ماه فتنه گون و غبار آلود  آمدند تا نگذارند چرخ تاریخ بر مدار بی بصیرتی و ناهلی بچرخد و نشود که ندای ولی در غوغای ظلمت زده شیاطین گم شود، و خواهند آمد تا دل های مملو از عشق، ارادت و دلدادگی خود را گره بزنند به بیرق سید احرار.

 

و امروز جنود شیطان و دشمن عنود این مرز و بوم که جز غوغاسالاری و هیاهوی واهی هیچ ندارد به خوبی می داند همانانی که طومار پیچیده و چند ملیتی فتنه را در دریای مواج و خروشان نهم دی در هم تنیدند، همانهایند که به یک اشارت ولی، تمام دنیای مستکبرین و زیاده خواهان را به زباله دان تاریخ خواهند سپرد.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای والاگهر ایران عزیز اسلامی و نام و یاد سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از آحاد مردم فاطمی و بصیر خراسان شمالی دعوت می کند تا با حضور پرشور  و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی و همچنین مراسم سالروز شهادت سردار رشید اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی که در جای جای خطه باب الرضا- گنجینه معرفتها برگزار می گردد؛ دگر بار با مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تجدید عهد نمایند.

 

ضمنا یادآور می گردد، مراسم محوری یوم الله 9دی در مرکز استان ساعت 9:30 صبح روز پنجشنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1132060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha