پویش سراسری دوبیتی «روایت حبیب» برگزار می شود

میرزایی گفت: پویش سراسری دوبیتی «روایت حبیب» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی در این استان برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: فراخوان پویش سراسری دوبیتی «روایت حبیب» در سطح مراکز فرهنگی و هنری استان به ویژه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اعلام شده است.

 

« علی میرزایی» با بیان اینکه این پویش به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود، تصریح کرد: ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، ارزشها، اعتقادات و سبک زندگی سردار دلها از محورهای برگزاری این پویش است.

 

وی گفت: علاقمندان، شاعران و دوستداران شعر و ادب استان ایلام می‌توانند آثار خود را در قالب دوبیتی از طریق شماره ۰۹۰۱۳۶۳۲۱۱۸ به دبیرخانه پویش در شبکه پیام رسان «واتساپ یا روبیکا» ارسال نمایند.

 

میرزایی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این پویش تا ۱۰ دی ماه  سال جاری است، یادآور شد: کار داوری و اعلام نتایج تا  ۲۰ دی ماه سال جاری برگزار و به ۶ اثر برگزیده جایزه نقدی از سوی بسیج هنرمندان تقدیم خواهد شد.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در پایان از همه هنرمندان و اقشار مختلف مردم، شاعران و نسل جوان برای شرکت در این پویش و ارسال اثر دعوت کرد.

 

کد خبر 1132077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha