مسابقه فرهنگی و هنری «حاج قاسم فردا»  برگزار می شود

امینی با بیان اینکه مسابقه فرهنگی و هنری حاج قاسم فردا برگزار می شود؛ گفت: این مسابقه به همت کانون بسیج هنرمندان شهید بابایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ویژه فرزندان، کارمندان و بسیجیان این اداره کل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یوسف امینی» امروز چهارشنبه (۸ دی) در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری «حاج قاسم فردا» خبر داد و افزود: این مسابقه به همت کانون بسیج هنرمندان شهید بابایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ویژه فرزندان و منوسبین کارمندان و بسیجیان این اداره کل برگزار می شود.

 

فرمانده پایگاه بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی تصریح کرد:پ این مسابقه در رده سنی 7 تا 15 سال در رشته های شعر، داستان کوتاه، نقاشی، خوشنویسی، کلیپ تصویری، معرفی کتاب برگزار می شود.

 

امینی اظهار کرد: کلیه آثار باید پیرامون مکتب شهید سلیمانی و معرفی ویژگی های اخلاقی و شخصیت انقلابی و جهادی سرباز ولایت و سردار محبوب دلهای شهید حاج قاسم سلیمانی باشد.

 

گفتنی است مهلت ارسال آثار به این مسابقه 12 دی ماه می باشد و به 10 اثر برتر از سوی پایگاه بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح تقدیر و جوایز ارزشمند تقدیم می شود.

کد خبر 1132089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha