حماسه ۹ دی نمایش پشتوانه مردمی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني در پيامي به مناسبت فرارسيدن سالروز حماسه باشکوه ۹ دي، اين روز را به عنوان نمايش پشتوانه مردمي و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توصيف کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، طی پیامی فرارسیدن 9 دی، روز ایمان و بصیرت، روز میثاق امت با ولایت و روز پیروزی شکوهمند دوباره حق بر باطل را به مردم همیشه بیدار و در صحنه‌ ایران اسلامی تبریک گفته و این حماسه  را نشان از پشتوانه مردمی و اقتدارِ جمهوری اسلامی ایران و مایه خشم و کینه دشمنان خارجی و داخلی ایران عزیزمان دانست.

متن این پیام به شرح ذیل است:

إِنّما وَلیُّکُمُ اللهُ و رَسولُهُ والَّذینَ ءَامَنوا (مائده، 55)

روز نهم دی‌ماه یادآور حضور پرشور و انقلابی مردم همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی در مقابله با توطئه‌های همه جانبه دشمنان خارجی و داخلی و منافقین سرسپرده به بیگانگان است. به‌راستی آن را باید روز «حماسه حضور» نامید؛ چرا که مردم انقلابی و عزیزمان، برگ سبز دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به  یادگار گذاشتند و نشان دادند که پاسدار حرمت خون شهیدان انقلاب بوده و نه تنها رهبر فرزانه خویش را تنها نخواهند گذاشت، بلکه بیش از پیش پیرو منویات و راهبردهای حکیمانه ولیِّ امر خویش هستند. مردم ولایتمداری که ولایت را چنان نهادینه کردندکه هیچ قدرت داخلی و خارجی و بلندگوهای تبلیغاتی شیاطین، نمی توانند خدشه‌ای بر آن وارد کنند.


اینجانب این روز بزرگ را که به حق یوم‌الله‌ دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب شده و از سوی دیگر تداعی بخش حضور پرشور، یکپارچه و حداکثری مردم شریف و انقلابیِ ایران اسلامی است از صمیم قلب، به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت همیشه بیدار و در صحنه‌ ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم رشد بالنده و روزافزون انقلاب اسلامی و مردم عزیز و همیشه در صحنه را از خداوند متعال خواستارم.


حبیب‌رضا ارزانی
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

کد خبر 1132119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha