مردم و مسئولان سویه اُمیکرون را جدی بگیرند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با توجه به ورود سویه جدید اُمیکرون به کشور هیچ کدام از مراکز واکسیناسیون نباید در شهرستان های ایلام تعطیل شده و همگی باید فعال باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «جهانگیر رستمزاد»  ظهر امروز(۸ دی) در نشست قرارگاه استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: اکنون با توجه به سویه جدید اُمیکرون در جهان و کشور اعلام خطر شده و باید همه پروتکل ها به ویژه واکسیناسیون دز سوم با جدیت پیگیری شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: پیگیری برای تامین واکسن، تزریق آن و همچنین اطلاع رسانی برای ترغیب مردم به تزریق دز سوم باید همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی در خصوص وضعیت ۱۸۶ مدرسه استان که دارای مشکلات بهداشتی و نبود تهویه هستند، از آموزش و پرورش شهرستان ها، فرمانداران و مدیران این مدارس خواست نسبت به رفع ایراد بهداشتی در راستای حفظ سلامت دانش آموزان پیگیری لازم انجام دهند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در خصوص تعطیلی برخی مدارس و کلاس های درس نیز، گفت: بر اساس اعلام آموزش و پرورش دانش آموزان به شدت دچار افت تحصیلی شده اند و باید اولیا به این مهم توجه داشته و تنها در صورتیکه دانش آموز دچار علائم است، مانع ورود حضوری وی به مدرسه شود.

 

رستمزاد تاکید کرد: بدون شک افت تحصیلی، عدم قرار گرفتن در جمع همسالان و آموزش ارتباطات اجتماعی در آینده مسایل و مشکلاتی را گریبانگیر والدین و جامعه می کنند که باید همه از هم اکنون به فکر راه چاره باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: روحیه اجتماعی دانش آموزان که نوجوان و جوان هستند، دچار آسیب شده که نیاز است والدین نیز با ترغیب دانش آموزان به حضور در مدرسه و کمک به افزایش و ارتقا توان تحصیلی و روابط اجتماعی به سلامت تحصیلی و روانی آنان کمک کنند.

کد خبر 1132153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha