معرفی برگزیدگان مرحله نیمه نهایی جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور فارس

زارعی گفت: برگزیدگان مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های پیام نور استان فارس که در دانشگاه پیام نور اوز برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «منظر زارعی»، امروز (چهارشنبه 8 دی) با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های پیام نور استان فارس به خبرنگاران گفت: مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های پیام نور استان فارس در دانشگاه پیام نور اوز به صورت مجازی برگزار شد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اوز افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات، کلیپ های تلاوت خود را در رشته های ترتیل، تحقیق، دعاخوانی (صحیفه سجادیه و ابوحمزه ثمالی)، اذان و مداحی به مرکز اوز ارسال کردند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در رشته حفظ قرآن نیز 16 آذر در فضای مجازی و با حضور داوران قرآنی به صورت آنلاین به رقابت پرداختند.

زارعی با تشکر از همکاری امور فناوری و اطلاعات و روابط عمومی مرکز اوز و  امور فرهنگی دانشگاه پیام نور فارس عنوان کرد: نتایج این مرحله از مسابقات به دبیرخانه جشنواره کشوری مسابقات در اصفهان ارسال شده و برگزیدگان فارس در مرحله کشوری نیز به رقابت با سایر برگزیدگان دانشگاه های کشور خواهند پرداخت.

وی با اعلام لیست برگزیدگان مرحله نیمه نهایی این مسابقات گفت: در بخش کارکنان، «محسن زارع» در رشته حفظ پنج جز قرآن کریم از مرکز کازرون، در بخش دانشجویان، «سکینه میرزایی» در رشته حفظ 10جز از مرکز صفاشهر، «الهه پورموردینی»، رشته حفظ پنج جز از مرکز نی ریز، «مریم مهرزاده»، رشته ترتیل از مرکز کازرون، «مرضیه اسلامی»، رشته ترتیل از مرکز ارسنجان، «نگار پاژنگ»، رشته تحقیق از مرکز شیراز، «معصومه شادمانی»، رشته دعاخوانی از مرکز فسا و «زهرا بنان»، رشته دعاخوانی از مرکز فسا برگزیده شدند.

زارعی اعلام کرد: در بخش برادران دانشجو، نیز «حسام قانعی» در رشته تحقیق از مرکز فسا، «ابراهیم شکری» در رشته ترتیل از واحد خنج و «محمدامین تقی زاده» در رشته اذان از مرکز داراب انتخاب شدند.

کد خبر 1132199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha