گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موجب ارتقای امنیت کشور می شود

هاشمی با بیان اینکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موجب ارتقای امنیت کشور می شود، فزود: ظرفیت فرهنگ ایثار و شهادت برای ما ایحاد تکلیف می کندکه به طور قوی و جدی به آن بپردازیم تا وحدت ما بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمد هاشمی» امروز(۸دی) در آئین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر با اشاره به پیشینه دینی و فرهنگی مردمان مازندران، اظهار کرد: مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت خوش درخشیدند و تقدیم بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و بیش از ۴۰ شهید مدافع حرم از این استان خود امضایی بر کارنامه درخشان مردم ولایی این خطه از شمال کشور است.

 

 معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از دستگاه ها و افرادی که در ساخت این موزه مشارکت داشتند، گفت: مردم ما با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده اند و همین فرهنگ کشور را از گزند دشمنان انقلاب مصون می دارد.

 

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موجب ارتقای امنیت کشور می شود، فزود: ظرفیت فرهنگ ایثار و شهادت برای ما ایحاد تکلیف می کندکه به طور قوی و جدی به آن بپردازیم تا وحدت ما بیشتر  شود. و این ظرفیت درمازندران و بابلسر بیشتر است.

 

هاشمی تصریح کرد: استان مازندران در خط مقدم دفاع از حرم بوده و می باشد و شهید مدافع حرم «هادی باغبانی» خط شکن در شناخته شدن مدافعان حرم بود .

 

وی، ایجاد نمایشگاه و موزه دائمی دفاع مقدس در بابلسر را اقدامی پسندیده و درخور تحسین دانست و گفت: این کار خوبی را که شورای فرهنگ عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی استان و شهرستان بابلسر انجام داده اند باید برای تمام شهرهای کشور الگو باشد.

کد خبر 1132206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha