برگزاری آئین گرامی داشت حماسه ۹ دی با حضور آیت الله حسینی

آئین گرامی داشت سالروز حماسه ۹ دی، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام «سید جواد خاضع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به یوم الله ۹ دی و «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت»، اظهار کرد: ۹ تا ۱۹ دی ماه به دلیل وقایع مهم و تاریخی که در این ایام رخ داده به «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام گذاری شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یوم الله ۹ دی که باید از آن به انقلاب سوم یاد کرد و آن حماسه عظیم تاریخی و ماندگار که ملت انقلابی ایران، با بصیرت و دشمن شناسی و ولایت مداری خود خلق کردند و آن فتنه عظیم آمریکایی_ صهیونیستی که برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود و می توان گفت جنگ احزابی بود در قالب انقلاب رنگی و کودتای مخملین، با حضور آگاهانه اقشار مختلف مردم و هدایت های مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری با شکست مواجه شد.

 

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ دی ماه مصادف با دومین سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده بین المللی جبهه مقاومت است که مستقیما به دستور رئیس جمهور پلید، خبیث و تروریست آمریکا ترور شد.

 

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: ۱۸ دی ماه سالگرد حمله شجاعانه موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد بوده که با موشک باران کردن این پایگاه، آمریکا در دنیا تحقیر و هیمنه پوشالی اش شکسته شد و ۱۹ دی ماه هم سالروز قیام ماندگار و خونین مردم متدین قم علیه رژیم ظالم، فاسد، وابسته و مستبد پهلوی در سال ۵۶ است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ملت ایران در یوم الله ۹ دی به پا خواست و علیه فتنه گران قیام کرد و عاشورایی به صحنه آمد و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کرد.

 

وی با بیان اینکه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌ گذاری شده، افزود: شکل‌ گیری فتنه ۸۸ توسط دشمنان انقلاب طراحی شد که قصد داشتند با هدف براندازی نظام در پوشش اعتراض به انتخابات، مردم را بر علیه انقلاب تحریک کنند.

 

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه عده‌ ای از خواص بی‌ بصیرت در این فتنه خسارت‌ های زیاد مادی و معنوی را به بار آوردند، گفت: ملت با بصیرت و ولایت‌ مدار ایران این توطئه را خنثی کرده و رهبر معظم انقلاب با روشنگری‌ ها این هجمه گسترده دشمنان را به خوبی مهار کردند.

 

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه حضور ملت ایران در حماسه ۹ دی سال ۸۸ باعث اقتدار ایران در دنیا شد، گفت: ملت ایران باید همیشه هوشیار و آگاه باشند و بدانند که دشمنان لحظه‌ ای از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران دست بر نمی‌ دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از بزرگداشت یوم الله ۹ دی، بازخوانی فتنه با هدف مقابله با توطئه ها و فتنه های جدید دشمنان است و با توجه به فرمان جهاد تبیین که مقام معظم رهبری صادر فرمودند، لازم است برای ارتقاء سطح آگاهی، معرفت و بصیرت در جامعه و جلوگیری از فراموشی و تحریف ماهیت فتنه ۸۸ و واقعیت حماسه عظیم حضور ملت در نهم دی ماه سال ۸۸، در این دهه، جهاد و نهضت تبیین و روایت و بازخوانی فتنه ۸۸ و قیام عاشورایی ۹ دی شکل بگیرد، چرا که قیام مردم انقلابی ایران در نهم دی، تجلی ولایت مداری، بصیرت و دشمن شناسی بود.

 

حجت الاسلام خاضع گفت: آئین گرامی داشت سالروز حماسه ۹ دی، با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی، روز پنج شنبه ۱۰ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نظیر این آئین در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد، گفت: سخنران آئین گرامی داشت سالروز حماسه ۹ دی در یاسوج مرکز استان حضرت آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج هستند.

کد خبر 1132231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha