حماسه ۹ دی تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان را برهم ریخت

حجت‌الاسلام فلاح گفت: حماسه ۹ دی ملت ایران در سال ۸۸ تمام برنامه‌ریزی های دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مسجد امام جعفر صادق(ع) بازار خطبه‌سرا و با حضور مسئولین و مردم برگزار شد، اظهارکرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که مردم با حضور حماسی خود حماسه‌ای بزرگ  با پیروی از ولایت فقیه رقم زدند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه حضور مردم ولایت‌مدار در حماسه ۹ دی دشمن را از اثربخشی نقشه‌هایش ناامید و عموم مردم را به ثبات و استقلال کشور امیدوار کرد، افزود: حماسه ۹ دی سال ۸۸ تمام برنامه‌ریزی های دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت.

 

وی به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت و مبارزه با دولت جنایتکار آمریکا سرانجام توسط همان دشمنان جنایتکار به همراه همرزمان عزیزش به فیض شهادت نائل آمد.

 

حجت‌الاسلام فلاح خاطرنشان‌کرد: شهید سلیمانی هم با اخلاص برای مردم انقلاب و اسلام کار کرد و به عنوان سرباز ولایت و گوش به فرمان ولایت فقیه در سخت‌ترین شرایط تا پای جان از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع کرد.

کد خبر 1132263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha