فرمانده در صحنه/ سردار سلیمانی به دنبال دیده شدن نبود

امیرشکاری گفت: هر جایی که قرار بود عملیاتی صورت گیرد، حاجی قبل عملیات آنجا حضور داشت و صحنه و میدان عملیات را بررسی می کرد، زمینه را فراهم می کرد و بعد به نیروها می گفت بیایید، بنده هیچگاه ندیدم که حاج قاسم به نیروها بگوید بروید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «یوسف امیرشکاری» شامگاه (8 دی) در دومین یادواره شهدای مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) برگزار شد، با اشاره به برخی از ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شجاعت، تواضع و مردم داری، اخلاص، ولایت مداری و تکیه بر خدا مهمترین ویژگی های حاج قاسم بود که او را این همه محبوب کرد.

 

این همرزم سردار شهید سلیمانی با اشاره به اینکه حاج قاسم مرد میدان بود، گفت: او همیشه جلوی لشگر حرکت می کرد و بعد به نیروها می گفت حالا بیایید، موضوعی که خیلی از مسئولان کشور باید از این شهید عزیز درس بگیرند.

 

امیرشکاری با اشاره به اینکه حاج قاسم بزرگترین مدرسه درس آموز است، افزود: هر جایی که قرار بود عملیاتی صورت گیرد، حاجی قبل عملیات آنجا حضور داشت و صحنه و میدان عملیات را بررسی می کرد، زمینه را فراهم می کرد و بعد به نیروها می گفت بیایید، بنده هیچگاه ندیدم که حاج قاسم به نیروها بگوید بروید.

 

وی با اشاره به در میدان بودن سردار سلیمانی در تمامی صحنه ها، گفت: حاج قاسم تمام صحنه ها را از نزدیک فرماندهی می کرد و همیشه تکیه گاهش توکل بر خدا بود برای همین از هیچ دشمنی هراس و واهمه ای نداشت.

 

همرزم شهید سلیمانی اظهارداشت: خداوند در چشم حاج قاسم بسیار بزرگ بود برای همین دشمنان اسلام در نزد او حقیر می آمدند، این توکل و شجاعت ها باعث شد تا دبیرکل حزب الله لبنان در بحبوبه جنگ با اسرائیل در تریبون ها اعلام کند که «من به این مسأله باور دارم که اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است».

 

امیرشکاری با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی های مهم حاج قاسم این بود که او برای خدا کار می کرد، اظهارداشت: شهید سلیمانی به این بلوغ رسیده بود که نباید دیده شود، برخلاف خیلی از مسئولان که همواره به دنبال دیده شدن هستند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز باید راه و مسیر مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم، گفت: جوانان و مردم امروز مکتب و راه حاج قاسم را محکم تر از گذشته ادامه خواهند داد.

 

 

 

 

کد خبر 1132269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha