۹ دی آینه تمام نمای ولایتمداری و ظهور بصیرت از جانب دلسوزان انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: ۹ دی، آینه تمام نمای ولایتمداری و ظهور بصیرت از جانب دلسوزان انقلاب اسلامی بود که امروز پرتو آن را در جوامع مستضعف جهان در قالب بیداری اسلامی و انسانی به وضوح می‌بینیم.

حجت‌الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: واقعه 9 دی سال 88 روزی ماندگار در طومار زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز پیوند عاشورایی امام و امت خواند و افزود: 9 دی به یکی از فرصت‌های مهم برای اثبات ولایتمداری عوام و برخی خواص مبدل گشت تا اگر چه در عاشورای حسینی (ع) فیض حضور فراهم نشد اما در صحنه دفاع از همان انقلاب و آرمان های حسینی این ارادت به اثبات برسد.

وی بیان کرد: 9 دی که حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) از آن به‌ عنوان «حماسه» یاد کرده‌اند، از اراده پولادین مردم شکل گرفت تا تلالو بصیرت و هم‌افزایی این مردمان انقلابی و همیشه در صحنه را در چشم جهانیان به منصه ظهور برساند.

حجت الاسلام فضیلتی نیا ابراز کرد: از آنجا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ‌عنوان الگویی مناسب و تمام‌ عیار، در خط مقدم جبهه اسلام به شمار می آید، جریان مستکبر، کفر و الحاد همواره درصدد براندازی این مکتب اصیل، مهدی باور و الهی است.

این استاد حوزه علمیه عنبرآباد با برشمردن ابعاد فتنه 88، ادامه داد: فتنه شوم 88 کار را به ‌جایی رساند تا فتنه گران و عوامل شان با نشان دادن چراغ سبز به دشمنان، تمام‌ قد در مقابل نظام مقدس و ولایی جمهوری اسلامی ایران بایستند و وقیحانه به آرمان‌ها و مقدسات، حتی آئین محرم و عزای حضرت سید الشهداء (ع) جسارت کنند.

وی اظهار کرد: 9 دی در سال 88 یک حادثه نبود بلکه یک جریان و واقعه بود اگر چه بسیاری عمدا قصد دارند 9 دی را یک حادثه و اتفاق جلوه دهند.

 حجت الاسلام فضیلتی نیا تاکید کرد: 9 دی، آینه تمام نمای ولایتمداری و ظهور بصیرت از جانب دلسوزان انقلاب اسلامی بود که امروز پرتو آن را در جوامع مستضعف جهان در قالب بیداری اسلامی و انسانی به وضوح می‌بینیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد اضافه کرد: متاسفانه با گذشت 9 سال از ماجرای ننگین فتنه 88 عده ای هنوز در باورشان نمی گنجد که جریان فتنه 88 یک طرح برنامه‌ریزی شده مخملین و تئوریک از سوی دشمن بود.

وی عنوان کرد: این عده سخنان رهبر معظم انقلاب را می‌شنوند و در سخنرانی‌های خود نیز مدام دم از ولایت می‌زنند اما در عمل قلبشان برای اصحاب فتنه می‌تپد، تا هنگامی که این دوگانگی شخصیتی و عمل وجود داشته باشد، راه نفوذ بر فتنه گران برای ایجاد فتنه‌ای دیگر بسته نیست.

حجت الاسلام فضیلتی نیا بیان کرد: اکنون با درایت رهبری معظم انقلاب اسلامی این سکان‌دار ناب و مردم همیشه در صحنه ایران، کشتی انقلاب اسلامی از کوره حوادثی همچون فتنه 88 به ساحل امن و نجات دست رسیده است.

این استاد حوزه علمیه افزود: باید مراقب باشیم که یک بار دیگر دشمن از غفلت، این عنصر خطرناک و مضر سوء استفاده نکند تا با نفوذ همه جانبه خود در فرصتی مناسب ضربه دیگری بر پیکر انقلاب وارد کند.

وی بابیان این مطلب که امروز دشمن بیش‌از پیش به دنبال نفوذ سیاسی در کشور است، ابراز کرد: امروز دشمنان خارجی همچون همیشه به‌ طور خاص در حال رصد اوضاع جامعه ایران است تا با ایجاد کانال نفوذ و برپا کردن فتنه‌ای دیگر در قالب مسائل اقتصادی به اهداف شوم خویش جامه عمل بپوشند.

حجت الاسلام فضیلتی نیا در خاتمه ضمن دعوت از همگان برای شرکت در حماسه 9 دی امسال، گفت: ملت بیدار و همیشه در صحنه عنبرآباد نیز همگام و استوار با مردم سراسر کشور در 9 دی امسال شکوهی دیگر می‌آفرینند و تمام‌ قد از آرمان های بلند امام، انقلاب و رهبری دفاع کرده و دشمنان قسم خورده انقلاب را ناامید می کنند.

کد خبر 1132270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha