خودباوری عامل اقتدار نظامی شده است/ احساس مسئولیت نسبت به شهدا

سرتیپ پاسدار قریشی گفت: خودباوری عامل اقتدار نظامی شده و این قابل تعمیم به کل حوزه های مدیریتی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرتیپ پاسدار «سید مهدی قریشی« در یادواره شهدای دانش آموز و معلم تیران و کرون به رزمایش پیامبر اعظم(ص) و موفقیت های نظامی در بخش های مختلف اشاره کرد و اظهارداشت: موفقیت این رزمایش ناشی از توجه به توان داخلی و خودباوری فرماندهان و نیروهای نظامی بود.

فرمانده هوا فضای سپاه اصفهان افزود: تولیدات نظامی در بخش های مختلف زمینی، هوایی و دریایی در یگان های نیروهای مسلح ناشی از توجه به توان داخلی و برخواست از دانش و توانمندی نیروهای مهندسی در این حوزه است و اگر فرصت بیشتری را فراهم کنیم شاهد پیشرفت در دیگر بخش های خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: خودباوری عامل اقتدار نظامی شده و این قابل تعمیم به کل حوزه های مدیریتی کشور است و چنین رویکردی ما را از تبعات سخت تحریم دور می کند.

سردار قریشی خاطرنشان کرد: در تامین امنیت مرزهای هوایی با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز جهان استفاده می شود و اینگونه آرامش را به مردم رسانده و اجازه هیچ تعرضی داده نخواهد شد.

 

وی یادآورشد: تعرض دشمن به بهترین نوع پاسخ داده خواهد شد و تفکر فرماندهانی مثل سردار سلیمانی مایه اقتدار و انسجام کشور در عرصه بین المللی شده اند.

فرمانده هوا فضای سپاه اصفهان با اشاره به ابعاد شخصیتی و فرماندهی سرداران بزرگ سپاه مثل سردار دلها گفت: همه این ویژگی ها امکان الگوگیری را برای ما فراهم می کند تا اینکه به سعادت و جایگاه مهمی برسیم.

 

* احساس مسئولیت نسبت به شهدا

 

وی با بیان اینکه شهدا برای آزادی و سربلندی این نظام جان خود را فدا کردند، افزود: هر فردی در این راستا ماموریت و وظیفه ای دارد که باید نقش خود را ایفا کند.

سردار قریشی خاطرنشان ساخت: احساس مسئولیت نسبت به شهدا باید داشته باشیم که رفتار و عملکرد ما موجب از بین رفتن خون و مجاهدت آنان و زمینه برای نفوذ دشمن فراهم نشود.

جمعیت شهدای تیران و کرون به بیش از 300 نفر می رسد که 12 تن از آنان معلم و 26 نفر دانش آموز هستند.

در این یادواره از خانواده شهدای دانش آموز و معلم تجلیل شد.

کد خبر 1132288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha