مردم در ۹ دی ثابت کردند که پایبند به نظام  و رهبری هستند

حیدری گفت: مردم بار دیگر بعد از جریانات مختلف سیاسی که شکل گرفت در ۹ دی ثابت کردند که پایبند به نظام و انقلاب و رهبری هستند .

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : نهم دی ماه یادآوری حضور حماسی و ملی مردم برای تجدید بیعت با ولایت در سراسر کشور بود، مردم ثابت کردند که پایبند به نظام و انقلاب و رهبری هستند و تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

 

 نماینده مردم سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی افزود: یوم‌الله نهم دی متعلق به یک گروه و حزب و دسته سیاسی نیست و خالقان، صاحبان و متولیان نهم دی، مردم هستند و امروز بیش از هر زمانی و برای عبور از توطئه‌ها و فتنه‌ها به وحدت و همدلی نیازمند داریم‌.

 

وی خاطر نشان کرد:حضور بسیار بامعنا و تاریخی بود که میلیون ها نفر در سراسر کشور پیر و جوان در خیابان ها حضور پیدا کردند و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و ولایت بود که بعد از آن تمام رسانه های داخلی و خارجی چه دوست چه دشمن اذهان کردند که این حضور بااقتدار در یک روز تاریخ ایران ثبت و ماندگار خواهند ماند.

 

حیدری تصریح کرد: در روز نهم دی، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نخواهند خورد .

کد خبر 1132304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha