دارالولایه شکوه حضور مردم بصیر در ۹ دی را به نظاره نشست 

صبح امروز ۹ دی ماه هم زمان با سراسر کشور اجتماع مردمی ۹ دی در جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۹ دی ماه هم زمان با سراسر کشور اجتماع مردمی ۹ دی در جیرفت برگزار شد.

حجت‌الاسلام «میثم تارم» در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: حضور تمامی اقشار و رده‌های سنی در تجمع نهم دیماه ستودنی است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: یوم الله نهم دیماه، روزی بسیار بزرگ و پرافتخار در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: فتنه‌ای که همه معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای فروپاشی انقلاب اسلامی در آن دست به دست هم داده بودند.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: رهبری ماه‌ها قبل از انتخابات هشدار داده و به مسوولان و مردم وجود فتنه ای بزرگ را گوشزد کردند.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: دشمن برای هر گزینه‌ای طرح و برنامه‌ای حساب شده تدوین می‌کند و اجرای آن بعضا سال‌ها طول می‌کشد.

وی تصریح کرد: کسانی که سال‌های سال از انتصاب به امام راحل و شهدا محبوبیت کسب کرده اند در صورت گرایش به دشمن، بهترین مهرها برای آنها هستند.

حجت الاسلام تارم ابراز کرد: دشمن در فتنه ۸۸ برخی از این مهرها را به کار گرفت و بر تقلب خیالی در انتخابات تاکید کرده و راهکارهای عقلایی و منطقی رهبر معظم انقلاب را نپذیرفتند.

امام جمعه جیرفت تاکیدکرد: دلیل اصرار بی دلیل بر ابطال انتخابات آن بود که موجب بی اعتمادی مردم نسبت نظام و ناظران و زیرسوال رفتن تمامی انتخابات کشور می‌شد که استقلال کشور نابود و زمینه نفوذ حداکثری دشمن در کشور فراهم می‌آمد.


وی با بیان این مطلب که هوشیاری رهبر مانع از تحقق اهداف شوم فتنه‌گران شد، عنوان کرد: لشکر در کمین نشسته استکبار جهانی در میان معترضان حضور یافت و سردمداران استکبار نیز حمایت خود را علنی کردند.

حجت الاسلام تارم بیان کرد: حمایت دشمنان خود گواهی بر انحراف و حرکت در مسیر نادرست است اما فتنه‌گران توبه نکرده و بر مسیر غلط خود پافشاری کردند که منجر به اهانت به مقدسات شد.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: ملت انقلابی خونش به جوش آماده و حماسه بزرگ نهم دیماه را خلق کرد تا نقطه عطفی در حوادث باشد و توطئه‌ فتنه‌گران برای همگان آشکار شود.

وی ابراز کرد: حماسه نهم دیماه که از بصیرت مردم سرچشمه گرفته بود، پیام ایستادگی ملت ایران در مسیر تحقق آرمان های انقلاب و نظام اسلامی را به جهان مخابره کرد.

حجت الاسلام تارم اضافه کرد: برخی از خواص نیز در این برهه از سیل خروشان مردم عقب مانده و چهره واقعی‌شان هویدا شد.

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: بصیرت لازمه اقدام به هنگام است و ملت همواره باید بصیرت خود را در تمامی ابعاد حفظ کند.

وی تاکید کرد: دشمن شناسی، دوست شناسی، سلاح مورد نیاز و هنگام دقیق مقابله با آن از برکات بصیرت است.

حجت الاسلام تارم بیان کرد: افراد بی بصیرت همچون کسانی اند که در شبی تاریک و مه غلیظ بخواهند دشمن را هدف قرار دهند و برخی احساس مسوولیت دارند اما نمی‌دانند آن را کجا به کار بگیرند و اقدامشان برخلاف مسیر انقلاب خواهد بود که این ثمره بی بصیرت بودن است.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: بصیرت مردمی ضریب امنیتی جمهوری اسلامی ایران را تقویت کرد.

وی ۹ دی ماه را اوج بصیرت ملت ایران و تجلی آن برای جهانیان برشمرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی بر جهانیان دین دارد و همه وام‌دار این فرمانده مقتدر هستیم که حضور در عرصه های انقلاب تلاش برای جبران گوشه ای از مجاهدت‌های این شهید والامقام است.

کد خبر 1132306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha