۹ دی غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: ۹ دی غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است و تجدید بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۹ دی ماه هم زمان با سراسر کشور اجتماع مردمی ۹ دی با حضور پرشور مردم در عنبرآباد باشکوه برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حمید بامری»  در جمع تجمع کنندگان ۹ دی، گفت: ملت ایران ثابت کردند که اگر دشمنان در مقابل دیانت و اعتقادات ایشان بایستد آنها نیز در مقابل همه چیز آنها می ایستند.

امام جمعه عنبرآباد افزود: ۹ دی خلق حماسه ای بود که دشمنان را مایوس و قلب امام زمان(عج) و نایب برحقش را شاد کرد.

وی بیان کرد: ۹ دی غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است و تجدید بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب بود.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: مردم ایران در ۹ دی ۸۸ تیر نه بزرگ را به سران فتنه شلیک کردند و پیکر ناپاک فتنه را بر خاک مالیدند.

امام جمعه عنبرآباد با بیان اين مطلب که ۹ دی پیروزی جبهه حق علیه جبهه باطل بود، تاکید کرد: بصیرت بر دو نوع است؛ بصیرت و آگاهی های سطحی بدون تحلیل و تدبر و دوم بصیرت عمیق که عبارت است از تحلیل آینده یک ملت که بسیار مهم است و برای رسیدن به این نوع بصیرت راه بسیار دقیق و حساس است.

وی با برشمردن عوامل ایجاد بصیرت، عنوان کرد: از عوامل بوجود آمدن بصیرت، امدادهای غیبی الهی و باور به این امدادهای غیبی است.

حجت الاسلام بامری ابراز کرد: عامل دیگر به وجود آمدن بصیرت، تقوا است که انسان را نورانیت می بخشد و آنکس که نورانی باشد، حق را از باطل جدا می کند و هیچگاه گمراه نمی شود و از باطل دوری می کند.

امام جمعه عنبرآباد اظهار کرد: عامل دیگر وجود بصیرت، آخرت اندیشی است و کسی که آخرت اندیش باشد نان به نرخ روز نمی خورد، در زمین دشمنان بازی نمی کند و دنیا را فانی می داند.

وی تصریح کرد: آنهایی که در سال ۸۸ فتنه را در روز عاشورا رقم زدند و اهانت کنندگان به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و عاشورا را امت خداجوی نامیدند و آنهایی که مهر سکوت بر دهان خود زدند در جرگه بصیرت قرار ندارند و ایشان از غافلانند.

حجت الاسلام بامری در خاتمه عنوان کرد: پیام‌ ملت اسلامی و جوانان انقلابی ایران، برای کسانی که در سر فتنه های جدید دارند، این است که از اربابان خود درس بگیرید چون این ملت بیدار و همیشه در صحنه نمی گذارد خوابهای آشفته شما تعبیر شود‌.

کد خبر 1132307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha