آیت‌الله رئیسی وارد قم شد/پیشتازی مردم قم در مبارزه با ظلم و حمایت از انقلاب/ برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح امروز وارد شهر مقدس قم شد و حرم مطهر حضرت معصومه(س) را زیارت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری ایران در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح امروز پنجشنبه وارد شهر مقدس قم شد.

 

وی پس از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جمع خبرنگاران گفت:امروز توفیق شد که در حرم حضرت معصومه(س) حاضر شوم و از همین جا بر مردم حماسه آفرین قم سلام و درود می فرستم.

 

آیت الله  رئیسی ادامه داد: امروز روز بصیرت و میثاق با ولایت است و قم نماد بصیرت است.تاریخ قم، حوزه علمیه، طلاب،فضلا و مردم قم نشان داده اند که در طول انقلاب و قبل از آن همیشه در مبارزه با ظلم و حمایت از انقلاب پیشتاز بوده اند.

 

وی افزود: امروز توفیق شد در قم حاضر شوم و امیدوارم به برکت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و اخلاص مردم قم نسبت به مشکلات استان بویژه شهر مقدس قم که مورد توجه همگان است و خاستگاه انقلاب و نشر معارف دین است قدم برداریم.

 

آیت الله  رئیسی ادامه داد: مشکلاتی که در قم وجود دارد مردم را رنج می دهد بویژه بحث نیمه تمام فرودگاه و همچنین دیگر پروژه های نیمه تمام که برنامه ریزی کرده ایم تا به زودی به نتیجه قطعی برسند.

 

رئیس جمهور افزود: در چند روز گذشته تیمی از طرف دولت مشکلات را بررسی کردند و خدمت بزرگان و مسئولان رسیدند و طرح هایی همچون فرودگاه قم که جلوی چشم مردم است و امیدواریم در زمان کوتاهی سر و سامان بدهند.

 

وی تاکید کرد: مسئله مسکن هم حل شود و در این رابطه باید از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.

 

کد خبر 1132326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha