مسابقه کتابخوانی «فصل فیروزه» در زنجان تمدید شد

مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فصل فیروزه» داستانی عاشقانه با محوریت حضرت معصومه(س) به درخواست مخاطبان، تا پایان دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فصل فیروزه» داستانی عاشقانه با محوریت حضرت معصومه(س) که به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان و با مشارکت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در بازه زمانی ۱۰ آبان ماه تا ۳۰ آذرماه در حال برگزاری بود به درخواست مخاطبان، تا پایان دی ماه تمدید شد.

 

علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوانی Samakpl.ir، ضمن دسترسی به فایل PDf این کتاب، در این مسابقه شرکت کنند. در پایان به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است، کتاب «فصل فیروزه» داستانی عاشقانه است که ماجرایش در بستری تاریخی می گذرد. سیندخت، دختری زرتشتی اهل یزد است که همراه با پدر تاجرش و کاروان تجاری او به نقاط مختلف قلمرو خلافت عباسی سفر می کند. در جریان این سیر و سیاحت ها است که او با کاروانی که سمت مرو درحرکت است، همراه می شود و این همراهی به نقطه عطفی در داستان و زندگی او تبدیل می شود. این کاروان، کاروان حضرت معصومه(س) است.

کد خبر 1132327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha