روشنگری و دشمن‌شناسی از رسالت‌های مجموعه‌های فرهنگی هستند

حجت‌الاسلام قنواتی با اشاره به اینکه اگر اصول کار شیطان را بشناسیم، دشمن‌شناسی ما قوی می‌شود گفت: روشنگری و دشمن‌شناسی از رسالت‌های مهم مجموعه‌های فرهنگی هستند که باید نسبت به این مسائل توجه بیشتری داشته باشند.

«حجت‌الاسلام حسین قنواتی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: ملت بصیر ما در ۹ دی سال ۱۳۸۸ ثابت کرد که حادثه ۲۵ سال خانه‌نشینی ولی خدا و جریان کربلا دیگر تکرار نمی‌شود.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان با بیان اينکه ملت بصیر ایران با حماسه ۹ دی نشان داد که دیگر شیعه باعث نخواهد شد ولی خدا به مسلخ برود و مجبور به صلح اجباری شود افزود: شیعه اجازه نمی‌دهد به بیت ولی خدا جسارت و به ناموس شیعه نیز اهانت شود و به اسارت برود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند به کجا ضربه بزند و بین ولایت و مردم فاصله می‌اندازد اذعان کرد: شیعیان در ۹ دی سال ۱۳۸۸ به هدف دشمن پی بردند و اجازه ندادند زره ولایت از تن پرنده شیعه خارج شود.

 

حجت‌الاسلام قنواتی با بیان اینکه پرنده شیعه با زره ولایت حفاظت می‌شود و دشمن می‌داند که اگر این زره خارج شود، شیعه زمین می‌خورد تصریح کرد: ملت بصیر کشورمان در ۹ دی نشان دادند که دیگر به راحتی فریب نمی‌خورند و اجازه نمی‌دهند دشمن، ولی خدا را از آنها بگیرد.

 

وی بصیرت را به معنای تشخیص موقعیت، وظیفه خود هر کس و عمل به هنگام دانست و عنوان کرد: ولی‌شناسی شیعه در حماسه ۹ دی مشخص شد و امروز هم دشمن شناسی ضرورت دارد تا حربه‌های دشمنان را بشناسیم و فریب نخوریم.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک با اشاره به اینکه اگر اصول کار شیطان را بشناسیم، دشمن‌شناسی ما قوی می‌شود خاطر نشان کرد: روشنگری و دشمن‌شناسی از رسالت‌های مهم مجموعه‌های فرهنگی هستند که باید نسبت به این مسائل توجه بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 1132330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha