۹ دی روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران به ولایت است

سردار پورجوادی ۹ دی را روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران به ولایت دانست و گفت: حضور حماسی ملت مؤمن ایران برای حمایت از کیان نظام و نفی توطئه فتنه‌گران، هرگز فراموش نخواهد شد.

«سردار عبدالرحمن پورجوادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی شمه‌ای از بصیرت و آگاهی مردم، عشق به ولایت، تبعیت از رهبری، قدرت مدیریت رهبری و عطوفت اسلامی ملت حق‌مدار و ولایت‌دوست ایران است.

 

فرمانده عملیات آزادسازی نبل‌ و الزهرا سوریه افزود: ملت بصیر ایران التزام عملی به اسلام و فرامین ولی امر مسلمین داشتند و با انسجام ملی، مردم‌سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان در کشور حاکم کردند و در گسترش عدالت با تأسی از مقتدایشان و حضور آگاهانه، مردانه در صحنه حضور یافتند و هرگونه تهدید را با صلابت و مقاومت، پاسخ دندان‌شکن دادند.

 

وی اذعان کرد: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس ايستادند و با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر هیچ‌گونه خللی در عزم و اراده آهنین آنها به وجود نیامد و تمامی دنیای استکبار در برابر ملت منسجم و ایمانی ایران، شکست مفتضحانه خورد و فهمیدند که ایرانی باایمان و پایبند به ارزش‌های اسلامی، تا پای جان از سرزمین خود دفاع می‌کند.

 

سردار پورجوادی ۹ دی را روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران به ولایت دانست و تصریح کرد: حضور حماسی ملت مؤمن ایران برای حمایت از کیان نظام و نفی توطئه فتنه‌گران، هرگز فراموش نخواهد شد.

 

کد خبر 1132334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha