انقلاب ۱۴۰۰ مردم   از انقلاب ۵۷ مهمتر و همراه باور است

آیت الله عبادی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ مردم ایران اسلامی همان انقلاب ۵۷ و از آن مهمتر است چون آن انقلاب و معجزه که اتفاق افتاد چه در دورن و چه بیرون، مردم و جهان به عنوان یک مسئله ناباور به آن نگاه می کردند اما انتخابات ۱۴۰۰ آن ناباوری را از بین برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۹ دی) در دیدار دست اندرکاران مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ارزش این کار چیزی نیست که با عدد و ارقام صورت گیرد چون بُعد معنوی آن از محاسبات بشری خارج است امیدواریم بیش از پیش و همچنین در آینده موفق باشید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کلمه انقلاب به معنی تغییر کلی است بنابراین چه در بُعد مثبت و چه در بُعدمنفی انطباق دارد اما آنچه مهم است بعد مثبت قضیه است، گفت: انسان ترکیب روحیه‌اش از عقل، وهم، غضب و شهوت است و همواره در حال تغییر می تواند باشد به گونه ای که در تعریف انسان برخلاف همه موجوداتی که با جنس و فصل، نوع آن مشخص می شود انسان با این تعریف قابل انطباق نیست.

 

وی ادامه داد: انسانی ممکن است غرق در شهوت و حیوان مجسم خطرناکی شود و یا با غضب از شمربن ذی الجوشن بدتر می شود مثل همین مستکبران غربی که دنیا را ناامن کردند و مردم را می کشند و شهرها را تخریب می کنند و بدترین نوع حیوان درنده هستند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه انقلاب گاهی در انسان رخ می‌دهد و به خودش توجه می‌کند و دچار عذاب وجدان و قیامت درونی می‌شود و به جایگاه اصلی خود یعنی خدا برمی‌گردد و ارزش‌ها و عقل حاکم می‌شود، تصریح کرد: این انقلاب گاهی هم در جامعه ایجاد می شود و جامعه نوکر و دنبال بیگانه و طاغوت در مقابل استعمارگران و حکومت پهلوی انقلاب می کنند.

 

امام جمعه بیرجند افزود: اما دشمن با استفاده از کمی تجربه مردم در صحنه سیاسی، اقتصادی و... ورود کرد به انواع و اقسام جنگ های روانی و مکر و حیله.

 

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای شروع انقلاب انواع توطئه و ترور و قتل انجام دادند که یکی از آن صحنه ها فتنه سال ۸۸ بود، گفت: اما با تحملی که نظام کرد و زمانی که در اختیار داد و برخورد شدید نکرد و حتی شهید و ضایعات داد اما نظام صبر کرد و به این مردم عزیز که گول خوردند فرصتی داد و حدود هشت ماه طول کشید تا مردم متوجه مکر و فتنه دشمن شدند.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: آن لحظه ای که مردم متوجه فتنه دشمن شدند بالاتر از روز اول انقلاب به صحنه آمدند و در پای قداست حضرت امام حسین(ع)، این انقلاب و کشور را از مکر بیگانه نجات دادند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در توطئه های بعدی بیگانگان این فرصت(هشت ماهه) خیلی کم شد و با گذشت چند روز مردم متوجه فتنه دشمن شدند و آن را خنثی کردند، تصریح کرد: دشمن، دشمن است و هیچ وقت دست از دشمنی برنمی‌دارد و انتخابات ۱۴۰۰ مردم ایران اسلامی، همان انقلاب ۵۷ و از آن مهمتر است چون آن انقلاب و معجره که اتفاق افتاد چه در دورن و چه بیرون، مردم و جهان به عنوان یک مسئله ناباور به آن نگاه می کردند اما انتخابات ۱۴۰۰ آن ناباوری را از بین برد؛ نه تنها برای من و شما بلکه متخصین فن هم تصریح می کنند که کار غرب تمام است بنابراین در ۱۴۰۰، انقلابی که مردم کردند از نوع سیاسی و حضور در رأی، همراه باور است.

 

وی بیان کرد: توطئه های بعد از ۱۴۰۰ را مشاهده کنید دیگر اصلا زمان نداشت و برای نارضایتی مردم و مقابله مردم با دولت انقلابی، توطئه بنزین مسئله ساده ای نبود اما اصلا زمان نداشت یعنی همزمان توطئه و ورود دولت برای اصلاح و جبران قضیه، خود مردم با بینش و بصیرتی که داشتند همراه دولت صبر کردند تا این توطئه سایبری دشمن خنثی شد و دیگر هشت ماه طول نکشید.

 

آیت الله عبادی تأکید کرد: آنجایی که مردم در دولت رجایی و باهنر صداقت را احساس کنند جلوتر از دولت برای فداکاری برای انقلاب هستند چون این انقلاب برای مردم است. اکنون در مرحله ای هستیم که وقتی دشمن آیه یأس می خواند رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب را نوشتند و در چهل سال تجربه انقلاب کامل می شود و این حرکت جدیدی است که باید از این فرصت ها حداکثر استفاده شود. عالمانه، علمی و با مشاوره راه هایی که می شود بهره برداری کرد و این مردم عزیز را از معنویت و علم و تجربه تغذیه کنید.

 

 

کد خبر 1132341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha